Backyard babies

home alone. orkar inte skriva nått.. så trött och schleeeeten efter den här lilla 4-dagars konstant party.
hur ska jag någonsin kunna flytta hemifrån? VA VA VA?
så tyst och tomt här. hehe.. and me don't like.
som tur är kommer min rajj & frida hit och röker lite vattenpipa och myser med mig ett tag och sen kommer carro och sover här. hihå.
tossefamilj, kom hem från sälen! JAG VILL INTE VARA ENSAM! :P

kom hem halv sju imårse och kände inget.
malin försvann i flyg mot london och jag grina inte en skvätt.  wierd.
jag var helt enkelt för full och uppspelt för att fatta tror jag.
kanske kommer lite later.. hu. du kommer iaf att saknas min gamla hagga!


jag har inge immunförsvar.
nu är jag sjuk som få igen. hann iaf vara frisk i 8 dagar den här gången.. ballt!


måste skriva pa nu. fyfan. hur gör man?

I WANT IT ALL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback