champagne dimma big time

vad är dealen med att internet bara lägger av när jag suttit här och skrivit fetaste bloggen hitils?
ååh. gudaaaaarscchh.

nu är jag iaf så sliten att jag inte orkar mer.

vår sthlms helg var frescher then fresch alltså.
hänt och gjort så mycket att jag inte orkar skriva allt IGEN.
men ett litet urval av roliga slasch stekiga slasch halvbra grejer som hänt.
chips

Jag äter chips med girig fingarar i lägenheten.


*kickan, malin & jag var full redan när vi entrade storstan klockan 19.00 tre liter vin senare.
Emma hade suttit i lägenheten i nacka strand och väntat på oss sen en tid så hon var RTT, ruuuuskigt taggad tjej!
*fredaskvällen tillbringades på
Berzelii Bar 's V.I.P rum med alla diverse brats som bjöd hejvilt på champagne. allt kändes mycket glitter och glamour och vi var råglada över att vi från vanliga dödliga behandlades som jean pirre barda.
lite sång, lite dans, lite naket såattsäga. (svett,champagne & hångel dvs) 
*Fem stängde stället så nångång mot morgonkvisten gled vi hem med maxburgare baksätet.
där slutade glamouren.
* när vi kom hem däckade kristina i "köttbulleställning" vid skohyllan och jag fick med mina sista krafter boxera henne till sängen.
Jag & malin kröp ner i bäddsoffan och jag klädde av mig naken i sömnen och malin smygfes på mig hela den kommande morgonen.

den nakna sanningen
här har vi ett bildbevis på att lördag- dag, var frescher then fresch. Malin, kickan & jag väntar in emma i vårat härligaste tillstånd.
ENJOY ME!


*På lördagsmorgonen åkte emma och provobbade ( PS. hon fick jobbet sen, GRATTIS ) medan vi andra lökade i lägenheten.
wiho
Fortfarande lite sliten sen gårdagen. 
Bara några glas vin till och lite trollande med hår & smink som fattades här.

*lördagen tillbringades på Laroy. mycket trevligt!
*Malin & emma vart råarga på alla dessa skinny bitches som knuffades och puffades på dansgolvet så dom dansade vidare på annan ort.
Jag och kristina stannade och vid stängng hängde vi med några killar till deras hotellrum som för övrigt var på Berns. läskigt.
ersonalen var en smula skeptisk till umgänge på rummen, men de löste sig tillslut.
Efter några okända mängder champagne kände jag mig lite åksjuk så jag fick äran att spy på den nog, finaste hitills sett, totalett jag sett iaf. wow.
Efter ett tag kände vi att nu får de vara slut festat så stekarna beställde en limousintaxi till oss. 
Vi staplade vi ut till taxigubben som öppnade dörrar och härja till oss.
Både jag och krisitna somnade ungifär 1min efter påstigning i de mjuka sofforna. mysigt.
*väl framme vid lägenheten märkte vi till vår förfäran att vi inte kom in. emmas mobil var död och efter 14 försök att ringa till en sovande malin börja vi klättra i berg och bla bla för att göra en lång historia kort kom vi i sinom tid in. huh.
*Helgen avslutades lite charmigt med att vi vart tagna vid slussen av fem vakter.
vi blåljög dem rakt upp i ansiktet till dom hotade lite grann med att tillkalla polis.
då blev vi fromma som lamm och uppgav med glädje våra personuppgifter. puh.
De blev en liten trevlig böter på endast 800:- per person.
först ville vi grina. men allt kändes alltför genant att vi tillslut skratta åt elendet.
Vart nästan sugen att ta oss en liten sup där när allt var som eländigast men med tanke på vår dåliga karriär som brottslingar beslöt vi oss för att äta kinamat för våra sista slitna slantar.

väl hemma idag gjorde jag en liten runda på stan för att uträtta lite div. ärenden.
 Dvs, sola , låna lite böcker på bibblan, och gå till banken för att vara exakt.
jag gjorde även ett litet konoutdrag.
från att ha haft en mindre förmögenhet på 6000:- på kontot (som jag dessutom fått 5 dagar innan sthlm)har den minskat till 1300:-

VAD HAR JAG GJORT !!!???

jag ska aldrig , aldrig, aldrig, aldrig, aldrig mer ha mitt kort i bakfickan när mitt självförtroende ligger sådär på topp.
bara för att jag fick vara smygbrat i 2 dagar trodde jag att jag ägde världen.
schönt.
har gråtit blod och försök smälta de här att jag kommer få leva på vatten och bröd den resterande månaden plus låna pengar till att betala ayia napa.

kill me.

jag har utelämnat vissa viktiga detaljer ang. den här helgen i rädsla för att verka alldels för vulgär och ego-trippad.
men ibland kan de fakist vara skönt att få leva lite i lyx.

Just nu känner jag bara att jag måste få festa i mjukisbyxor, röka inne, dricka dansk fatöl och däcka klockan 20.30 nästa helg för att kompensera till allt detta.


Nu ska jag duscha och sen läsa lite av alla mina böcker jag lånat idag :)
En ball bok jag lånade hette "förorts slang" som dogge doggelito & ulla-britt kotsinas har skrivit.
En bok om den senaste slangen & uttrycken från betongen .. här kommer ett litet smakprov:

Tajtish: Trendnisse, rikemansbarn
din mormor är bög
nik era! - knulla arslet

over and out / pölsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback