frescher then fresch

hallon och hallelulja!
 
jolåsattee, schönt att vakna för 30min sen.
MEN, då vill jag poängtera att jag faktist inte somnade föräns ca 07.30 imårse.
yesbox (tänka läspa)
och de är så jäääääääääääävla drygt. ångest, ångest & ångest.
har riktiga the shit sömntabletter men dom får jag bara ta nångång i veckan för dom är så starkt beroendeframkallande.
och de vore ju lite halvtråkigt att gå att bli narkoman innan man ens avslutat sina studier på gymnasiet.
så då ligger man där .. och tänker, och vrider, och vänder, och läser, och kollar på tv, och tänker, och vrider, och tänker .. och tänker ..

suck.

alltså, jag vet inte vad jag ska säga, men nått som inte är de the shit är ju de här VÄDRET!
vad är de de här!? de är april nu om något glömt att notera.
jag känner mig en smula arg med tanke på att jag liksom inte vet who to blame!?
ska man ringa SMHI och klaga? gud? farfar? ähe. de är svårt de här med väder alltså ..
Mina nya skor & stövlar har blivit heeelt ferstöööööööööööööööörda av de här gayiga vädret att dom nästan är ful nu bara för det.
täck.
conversesåg mina älskade skor & stövlar utskor



well well, idag är iaf en snygg dag.
om en timme ska jag iväg och jobba. dvs, gå på bio med K.
efter det ska jag & frida mötas upp (som för övrigt vart med susanne i england i en veckan) och så går vi med raaaaska steg ner till maddos place och hookar henne, alicia, julia, sara och carro.
wiho.
ska bli så bäst.

äeasåå, puss till alla mina muttor i like.
och då tror jag faktist att dom som ska ta åt sig tar åt sig. ni är värda ett nyp allihopa :)
 
nu blir de johnny cash och väja lite kläder! pök! 




föresten, en liten tanke till syrrans kille alex och hans familj. jag tänker på er..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback