Jag låg med henne i tjekoslovakien

Idag försökte jag & min syster shoppa oss lyckliga.
De gick både bra och dåligt. hon åkte hem tomhänt och jag köpte upp mina sista slitna slantar för den här månaden ...
jag inkasserade en hel del. bla. en
keps, ett ljusblått linne, ett vitt, och ett randigt. bikini, örhängen, underkläder osv.
just i stunden hetta känns allt så bra. ja, ni vet känslan.
men såhär några timmar senare och minus 96:- på kontot vet jag inte om jag kan relatera till mina tidigare inpulsinköp.. men ja ä' inte bitter .... ähee. ..

well well.
ikväll åkte iaf jag och carro på äventyr i sandviken. de var götter then gött.
glass, snoppar och nya hot white chix. alltid skönt!

nu måste jag sova om jag ska orka upp och sola och jobba tidigt imårrn.
jobba, dvs, grilla korv i hemlingby ... hehe. glidigt.


alkoliserad heldag hos mackan på onsdag, som för övrigt är ruskigt taggade killen, så de känns stabilt! :D
ska införskaffa öl & vin imårrn. mumma. 



Hej, jag går runt med alla min verktyg i en plasthink för att verka händig / lasse kronér
härligt

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH där man minst anar så hittar man dig!
tjabbba babba.

/yr honey/crill/billy/chio/yr man!

2006-04-11 @ 01:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback