naken janne är fresch

faaa-aan va frescht väder de är ute alltså!
jag har glömt allt vad pengar och ångest heter! HALLELULJA!
vill bara hänga ut med naken janne i solskenet på en bänk lite sådär spontant.
tugga hubba bubba och ha solbriller!




äheasså. jag ä RF ruskigt fresch nu alltså! blir kanske JORDENS flottboll av köksdagarna!
hur jävla uppstyrd man än är när man kliver in i köket på morgonen dröjer de högst 45min så ser man ut som man jobbat heltid på Kos 7 säsonger i rad.
så slitna och frescha alltså.
JOLÅSATTEEE BRUSCHAN. nu äre helg och , LOV. hola hola.

människor jag saknar

1. ANTON!!!!!!!!!!!!! staterna har snott honom i ETT år. men snart så! :D
2. Anna! sluta bo i göteborg! de kanske är vi som borde sluta bo i Gävle ist egentligen.
men jag saknar dig iaf!
3. adam! men du kommer ju hem snart och dricker en mutta med mig. skönt!

människor jag kommer sakna

1. MALIN! vafan, londonslyna i ETT år. och hon som är så jävla fresch. de här känns som ett nederlag.
för mig då.
2. sara! drar till U.S.A .. ähevafan. jobba med flottiga trötta jävla amerikanska barn.
vem är inte en tjock och tröttjävel egentligen? du kan jobba med mig ist!? jag kan behöva lite motivering!
3. julia! sydafrika. dock bara 2 veckor vilket är smörigt. vore ruskigt tråkigt att bli ensam lämnad här i betongen liksom ..

Jag och pojkarna här ska gå och träna sen bajsa ...

haha. kapten klänning, vilken jälaa guldkille alltså!


nu ska jag leka med min familj. sen blir de jobb och fest i helgen! känns stabilt.
de ska va gött och leva. de vet ni!



nu är jag så jävla nykter & städad att jag känner mig riktigt värd ett ligg.
Du, jag ska tala om en sak för dig; kapten klänning, han säger INGENTING!!!

bajs / bert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback