slitet.

jag somnade i badet nyss. moget linda, moget.
naken och jävlig.


så sliten efter nattens festliga bravader.
kom hem halv 9 imårse och drog en dusch sen vart de där trötta jävla jobbet. 
förlåt. men idag var de ingen höjdare.  
eller snarare, JAG, var ingen höjdare! hehe.


anna är hemma! praise the lord va skönt! hoppas på ett ligg med henne imårrn faktist.
hajuu saknat na jah!

ähmen asså. har egentligen ingen lust att skriva nått för mina fingrar är inte sammanbetsvilliga.
när jag tänker på saken är nog ingen del av min kropp sammanbetsvillig. i synnerhet inte hjärnan.

allt jag tänker minns jag på sin höjd i 7sekunder. wo. de har u sin charm de åh. err. ..


nu till lite bildbevis på att kvällen faktist var som smör i solen!
enjoy!


läskigt

När jag mår som bäst.
två karlar på vardera sida, vin & cigg.

hola

carro är en feglort!

gänget

En bit på vägen..

64610-12

Mc Donaldschh klockan kvarschhht i tschreee .. och jag mår bra.
JOLLÅSATTE.


nu ska jag ärligt sova.
kanske lite gay men vad glr man inte.

DE GÅR BRA  NU .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback