det ska va största size, smaka very nice, 3hg kött som är mört som bajs !!

vafan, nu var de hundra år sedan jag orkade presterat något här på bloggen! kasst.

mina prinskorvs fingrar (ja, och dom växer och frodas mer och mer för varje dag vi närmar oss jul) har vart lite too fat to dial this number (som Homer säger när han ska ringa på knapptelefonen) helt enkelt!


mysig


OKKKEEEJ. nu blev jag lite frusterad över att det plötsligt bara går att skriva centrerat!?
med tanke på min enorma kompetens inom datorer/teknik är det mycket märkligt att jag inte förstår mig på hur man återgår från centrerat till vänterjusterat.. hm.. wierd.
pappa som brukar kalla mig:  Findus - teknikens lilla under!  tack-aaar !

men hello, det känns ju inte helt att jag ska sitta här och redogöra för er vad som skett, dag för dag, de senaste veckorna i mitt glamorösa liv som 19år och bitter .

men jag skulle därimot kunna göra en liten snabb resumé av några vitala händelser!

Jag har vart i LONDON med cärr-hoe. 
drack otaliga pintes på diverse engelska pubar där alla skrålade cheers mate och rökte som skorsten inomhus. AAH. vi inte bara gillade, utan ÄLSKADE läget! 
Shoppade järnet i stencoola camden town. ååh, lovely!
stället kryllade av mat, hardcore affärer, allt inom genren marjuana, vinylplattor,  punkare, rockers, rastafari snubbar och vanliga balla engelsmän.


camden
camdem town, chill .. !


vi var på skate jam i sevens sisters (tänkt in the ghettoo ... lala ... )
Det höll till i en lagerlokal och där det fanns en scen med feta hardcore band, en stor skate park, en övervåning med dansgolv, toletter där de regnade in och bar.
extacsyn praktiskt taget regnade från skyn och det snortades kokain på bardisken.    
festen började 17.00  på lördags eftermiddagen och slutade 09.00 på söndagsmorgon.
jag och carro höll ut till 07.10 då vi packade väskorna (well, jag gjorde, för carro fick sin snodd) och tog the tube hemmåt.

vi träffade även varsin brittisk-gobit och blev lite in love samt gick på
TOOL-konserten på WEMBLEY ARENA.
aaaah, det var bland de bättre konserter jag sett i mitt liv! tool är jävligt speciella och konserten var helt (linda goes deep) magisk!!

allt var fuckin' lovely och jag tänkter faktist en hel del på alex (gobiten) i mina svagare stunder.



webley by night

Wembley arena by night

Eftersom både jag och carro är lite lätt sinnessvaga hade ingen utav oss med något som ens liknade en kamera utan tänkte att vi skulle lägga alla fina händelser och äventyr på minnet. (vilket minne?)
synd. nu minns vi knappt att vi vart utanför dörren och lämnat hemmets trygga vrå.


X jag har kommit hem från england.
JA, det är en vital händelse! det var nära att jag fick tillbringa resten av mitt liv i en fuktig cell någonstans i tyskland med mördare, knarkare och andra fina hopskrap av samhällets bottenskickt.
mina piercings i brösten piper så fort jag försker smita igenom tullen, och eftersom tyskarna är så jävla trötta fattade dom inte min hemmasnickrade engelska (it's my tits, it's my tits!!!)
jag kom med nöd och näppe undan efter många på och avklädningar samt en del klargöranden.

X jag har festat, jobbat, festat, jobbat, festat, jobbat, festat, jobbat i omgångar mest hela tiden nu känns de som.
efter lördages bravader på julgalan vilken höll på läkerol arena trodde jag ärligt att jag skulle läggas in på avgiftning. men ack nej. på söndagkväll var de dags igen att dra fram vinet och  agera alkoholserad tomte för malin & barnen (iZa och kåt-g)
sprang borgis-runt med tomteluva, vodkaflaska, cigg och massa julklappar i högsta hugg. skrockade en del och folk måst trott jag smitit från BUP eller nått. härligt!

näehörrninini. jag har ingen ork att skriva nått mer nu. fingertopparna börjar protestera ..

jag längtar till fredag! då ska lotta, maja, camilla, jag & carro äta peppizar, dricka starkvinsglögg, ha julklappsbyte och bli allmänt jule-fina!

måste avrunda. livet är  .. väl.. helt ok. eller ?


Kommentarer
Postat av: Caroline

YOU GO GIRLFRIEND ;D vafan the best fuckin' time of my life. du får en benklapp för den här dude!

2007-01-18 @ 12:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback