Här sitter jag och baddar såren med salt ..

.. det går åt helvete med allt!

OJ va larsa var bitterfitta nr.1 nu då?
herregud! fast han är ju bra härlig winnerbäck. karln kan sin sak..!  .. inte alla som kan de eller ..  devetni!


har ju alldeles precis skrivit ett inlägg här. men hello, jag är så ivrig att ta igen allt jag inte skrivit under de här veckorna jag varit sån slappfetta och bara lagt spriten på läppen och hetsar runt på div. jobb ist .. suck.

är det livet det?
jobba och tjäna massa pengar för att sedan supa sig redlös och bjuda hela kvarteret på lakrits-shots.
är de livet de?
(nej till bron, nej till bron, INGEN BRO! INGEN BRO!) ähmen faktist, jag betvivlar den saken starkt.

men vad är meningen med livet?
man börjar ju fundera när man sitter här i pappas något för stora mjukisbyxor och äter dipp med bara händerna och får gräddfil på nya tangentbordet.
vad är meningen?

ska jag aldrig bli kär? ska jag aldrig gå ner 5kg? ska jag aldrig flytta hemifrån? ska jag aldrig kunna somna innan 03.00 på vardagar?

det är sånna djupa ting jag ligger och filosofierar om nätterna igenom.

här kommer en bild på en halvtjock berusad hamster.

hamstern

































sen är de ju det här med norge då.
inge bergen blir det iaf. rill-hoe palla inte trycket och han kom hem med svansen mellan benen efter 1 vecka.
jag kan inte säga annat än att jag tror det skulle bli precis lika för mig och susanne.
telefonförsäljar jobb är ju inte riktigt min grejj..

minns den ypperligt lyckliga tiden då man extra knäckte på call up 3 kvällar/veckan och kom hem med magsår & gravt psykiska störningar efter ett jobbpass på 4 timmar. 

Jolåsatte. så vi hoppar Bergen och går direkt på de lite starkare sakerna. Dvs, Oslo

jag håller på att kollar upp lägenheter och har hittat mycket bra skit alltså! inte alls speciellt dyrt och rätt centralt. 

Jag har nu sagt upp mig från sammanlagt tre jobb och det var mycket svettigt att göra det ska jag säga er! 
exakt alla exlusive mamma & pappa (fast dom försöker nog bara vara snälla) tycker jag är dum i huvet. 

"när du har det så himlans bra ställt här hemma med allting.. bla bla. "
men HELLO! jag pallar faktist inte att vara kvar här i gävle en sekund till känns det som.
samma lika dag ut och dag in. 
äta, jobba, sova, dö ..
inte för att jag har något allt emot mina vänner (NEJFÖRIHELVETTE!) dom är de bästa som finns! och inte för att jag på något sätt vantrivs på någon av mina jobb. snarare tvärtom! jag trivs som fisken i vattnet!
och inte för att jag bråkar med min familj, nej nej, jag skulle gärna kunna vara mambo till jag fyller 35 och måste flytta ut pga att jag blivit för fet och tar upp 2½ plats vid matbordet.

det är inte det.
det är bara det att jag vill göra nått nytt. bara det. japp.



jag vill ut och se lite nya tapeter. träffa lite nya människor. tjäna lite nya pengar. 
göra något. spara till en resa jorden runt. ah. nått. inte vet jag.. bara bort iaf. 
finns bara inget (ingen..?) här som lockar längre .. 

idag har jag sjukanmält mig från jobbet. febur. buhu. den hårda helgen har satt sina spår! dåligt.

vart en
goya i fredags. att jag börjat hängt ut på goya? det är ju sjävlaste fan alltså!
jag som brukar tycka att det är mäkta motbjudande med alla männniskor som ska hålla på att kråma sig och strama upp sig där.
men jag har märkt att man faktist inte behöver se ut som ebba von sydow och dricka skumpa för att hänga där! fast visst får man det också om de känns bekvämt .. mm ...

goya

Jag vill inte riktigt vara med på bilden för att skona min bakfylle ångest.
när jag vanligtvis beskådar bilderna från helgen brukar jag få en lätt släng av självmmordsbelägenhet och vill inte vistas på offentlig plats framtill nästa gång jag druckit 9öl och lika glatt poserar på order.
ibland lär man av sina misstag ..

lyssnar på lite dropkick muphys! jävla vilka killar. ni vet, celtic punk, det är fan kärlek det! 

måste nog sova nu. 

imorgon ska jag försöka bli frisk samt jobba med K. 
ska bli kul att lägga sig. verkligen. 
för att glömma den ekande frånvaron av en människa av det motsatta könet ska jag kolla igenom alla avsnitt på Itzhaks Julevangelium och skratta ihjäl mig. japp .. det är bra skit det!
Här kommer en riktigt fin bild på Tiffany!

tiffany





.. ENSAM ÄR STARK!  ... (yeeeaaaaaaaaaaahright!)

Kommentarer
Postat av: Malin

Men gullgubb'n då!!

2006-12-20 @ 02:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback