lusse-snoppar

jobbat med K idag trots sjuka.
vi bakade lussekatter.
eller snarare, K bakade lussekatter och jag bakade lussesnoppar!

mamma tittade lite ogillande på mig och gav mig "men-linda-nu-får-du-faktist-tona-ner-dig-lite-blicken"

jolåsattevettu. dom är special fabricerade för fredagens julklappsbyte hos majjy med tillhörande pepparkakor, starkvinsglögg, russin, mandlar & brudar.
det låter som smör i mina öron!

jag känner på mig redan nu att allt kommer spåra á la firmafest som så fint lotta uttrycker sig.
och kvinnan vet vad hon snackar om.....

finns det något finare än när företaget samlas till bords och redan efter tredje jule-snappsen börjar vissa omvandlas från vanliga ansvarstagande vuxna människor till odrägliga låtsas-umgdomar med en tankeförmåga som hos en 7åring.
jag är en av dom.
men med tanke på att min mentalitet jämt ligger nånstans på den nivån så blir jag med andra ord hjärndöd.
jag vet att man inte skall tala för andra än sig själv, med det finns ju fler i min bekantskapskrets som kan sorteras in i det facket!  host host. håhåjaja, men de bjuuuschaaaar vi på.. !
man lär väl ha nånting att berätta för barnbarnen när man blir gammal & grå (som malin ungifär då)

Ikväll vart de reution i fridas nya gööör-mysiga lägenhet!
vi har börjat hänga ut lite där.
dricka te och röka vattenpipa like back in the days .. (med mina boyz in the hood) dvs, sara, julia & frida.
skönt att ha sara & anna hemma igen.
det blir sånt tomrum när dom hela tiden ska hålla på att bo i gbg .. jätte gay av er!

men vi satt och snacka lite bajs och schemalagde en del inför nyår.
planen är väl att äta oss jätte tjocka så vi blir 2 fat 2 fuck och sen bara supa oss dyngraka på hemkört och däcka på balkongen 7minuter i tolv.

japp. det kommer bli ett sannerligen fint nyår ..


öl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback