brun utan sol

MEN DRA MIG PÅ EN LITEN VAGN!


glad dag. jag blir bättre och bättre. TVÅ BACKAR LÄSK, TREVLIGT!
och även fixat och trixat med jobbet så jag blir ledig nästa helg och kan hänka på till sthlm med isabell, emma, kristina & malin.
Bo i lilla lyxiga lägenheten i nacka strand, äta på fina restauranger och gå på stekiga klubbar!
 jag säger de fooonkar.

för örvigt är de stor brist på glamour & ligg i mitt liv.
alla i hela världen ligger utom jag. detta är förjävligt. snart kan jag tänka mig
vem som helst..
ähe, nu måste jag schlappna av.
de är ju coolt att inte ligga också. err...

om jag sätter upp mitt hår i en osynlig luft tofs nu fasnar det i den ställningen. charmigt.. !

I ett desperat försök att få känna känna mig iaf liiite desperat houswife ( dock utan både man, hus & förmögenhet) har jag målat sexigt mörktrött naglerlack och smörjt in mig i brun-utan-sol.
hmm, just nu känner jag mig bara som en gul slasch orange människo-boll som luktar kattpiss.
ja, brun utan sol har den lilla bieffekten. iaf de billigare alterntiven ... vilket jag, eh, föredrar. hm..

alicia äger


ja, här är en stor bild av en liten människa. alicia!
hon och hennes milf maddo, carro & julia kommer nu snart.
eftersom mina dagar inte direkt är fyllda av umgänge och glada upptåg  just nu ser jag MYCKET framemot att dom snart kommer hit och dricker te, äter kakor och umgås med en arm och sjuk människa.


STORT ps. BOB DYLAN, my love, kommer till roskide!
And I'll be there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback