Dr.Dorian

John Dorian! jag vill inte ligga. vi kan bara kramas och .... prata lite.
du kan berätta alla tjejnamn Dr.Cox kallat dig på de senaste tre dagarna och jag kan berätta för dig om
den där gången då jag fick mul & klöv sjukan.. eller varför inte om min körtelfeber eller magkatarr?


Min ligga eller, inte ligga, - lista

ps. klicka er fram och njuuuuuut ds.
Tommy  Lee - LIGGA! här behövs faktist inte motivering.
J.D - njäe, skulle kännas som att ligga med barndomskärleken eller nått.
Iggy Pop - ligga. "när man en gång testat russin vill man aldrig mer ha vindruva" ett vackert citat "killarna" på brända bocken lärde mig en vacker dag..  ... ... saknad.  
Honken - inte ligga.. han känns bara rätt ute.
Vincent Hamilton - vem vill ligga med nån med sönderblekthår och mittbena?
David Hasslehoff - <---- "en bild säger mer än tusen ord" självklart ligga. Alltid vart svag för män i y-front.
Napoleon Dynamite - jag skulle skratta under hela sexakten. vet inte om de uppskattas? pedro går också bort! för övrigt världens kanske roligare killar!
Kapten klänning - med tanke på hans betydande läggning löper de nog ingen större risk att få sig ett nyp.
men om ändring sker så är man väl inte den som är den som tackar nej såattsäga .....
Jake Gyllenhaal -  LIGGA. åh.. .. ingen vidare motivivering behövs här heller.




jag vet inte ärligt talat inte vad jag ska dra för slutsatser av denna lista ..

Nu har jag lyssnat på Bobby McFerrin - Don't worry, be happy på repeat i säkert 15min och känner mig ruskigt jävla glad faktist.
Andra balla låtar man blir rå-glad av är monty python - life of brian  OCH  Mungo Jerry - in the summertime.

"We're always happy, Life's for livin' yeah, that's our philosophy"


ikväll kom iaf mina sympatiska vänner över på en kopp te och lite små hångel i soffan med mig.
det var tämligen trevligt.
kort revy av kvällen:
dom kom.
maddo & carro hade tydligen genomgått en mindre äktenskapskris på vägen till mig så julia hade fått agera fredsmäklare.
som tur var vart de som borta med vinden när dom såg att mamma köpt chocolat cookies till oss barn (exlusive alicia, hon får bara äta banmat på burk och mjölk ur maddos spenar)
vi gjorde mackor & te och alicia var en snäll och trevlig bäbis nästan exakt hela tiden förutom när hon bajsade och kräktes en liten smula på maddo.


lyssnar på Sage Francis och chillar lite i hooden här med te.. spanar på tatueringar.
vet nästan precis hur min nästa ska bli.
meeen, det är en liten hemlis än så länge. hihå :]

imårn flyger min älskade lilla syster Johanna till Norge och kämpar om att bli Nordisk Juniormästarinna i boxning. wiho. Pappa har tränat och peppat med henne nu mycket senaste dagarna så jag hoppas verkligen det går vägen.



Kompis1 - "jamen linda, vart är dina pokaler?"
Kompis2 - " ahmen hon är ju faktist en rolig & snäll kompis .. och , sådär .. "

mm .. äähemenasså, nä int ä jag bitter int.
hehe.

vafan, måste sova.
smörs sen!


syster & jag



Kommentarer
Postat av: Ditt största muntra fan

JAG ÄLSKAR DEN HÄR BLOGGEN! FYFAN VAD JAG LER OCH SKRATTAR OCH TYCKER OM ATT LÄSA DEN! DET BÄSTA SOM NÅNSIN HÄNT MIG SKULLE JAG KUNNA SÄGA! Vafan blir inte du krönikör eller journalist Linda?! Skulle du tröttna på mat en dag(peppar, peppar, den dagen bör dock aldrig få komma!) så BYT drömjobb! Författare Linda med glasses vore det ultimata!!! Oh, min gummis :)

2006-03-24 @ 02:13:55
Postat av: tha muddahfucking MILF

MEn m00min asså din blogg kick ass, håller med munter. GÖR FOLK GLAD OCH SKRIV FÖR DEM. skulle kunna tjäna lite cash för den delen.

själv är jag lite bitter så att säga, saker glider mig ur handen! mjaaao.
men när jag läser det du skrivit blir jag glaaad :D

iaf ett korvöre
och det är BRA

2006-03-24 @ 02:41:17
Postat av: hot ass grandpafucker

kris? kriiis? det va kris för länge sen mellan oss. nu är det slut. SLUUUT. vafan! du det är ej lätt att leva när du leker med mina problem som det vore meningslösa rådjurspluppar i hela stan.

näädå pullan. den är frymm FRYYYMM!
nytt ord. take it, its yours.

2006-03-31 @ 01:01:30
Postat av: Burt young

ångra mej. im burt, burt young

2006-03-31 @ 01:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback