Kvart-i-tre-ragget

när jag inte tänker på snygga pojkar tänker jag på snygga män. 

lökat på interpool. rätt schysst där.
mångkulturell blandning av människor vilket är ballast ändå.

lyssnar lite på
blink och försöker smälta kvällens alla intryck.
herregouud .. har starat en inre diskussion med min kropp, knopp och snopp.
vet dock inte om jag orkar ta upp den här i denna sena timme. ...

kära rååb ringde nyss. glad i hågen och danstant sa han med alkohol fryntlig röst.. 
-" du ska schtälla tillbak kloschaan.. den är bara thvåå nu"
..
Linda - "men är de inte tvärtom .. alltså,  jag ska upp och jobba imårrn.. jag måste verkligen veta det här NU !?"
Råbert - "jomen .. de är nu de är dags för kvartscht-i-tre ragget ... "

hm.. jag får ingen klarhet alls i det här!? hur mycket är egntligen klockan?

ähe, måste sova.
amen och tack, jesus i frack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback