vafan!?



jag är inne på min 13:e sjukdag om man bortser från att jag faktist nästan var frisk förra onsdagen.
då passade jag & onsdagsklubben på att  komma ut ur garderoben och ha vinkväll vilket inkluderar vin, mat (godaste salladen ever) , glass, cigg uner fläkten och massa snack om värdsliga saker som killar, smink, sex, kläder.. sex .. kläder.. killa ..r ..

sen kände väl kroppen att de var rå-taskigt av mig att dricka 1 liter vin & kedjeröka 20 cigg på 4 timmar så då drog den lite charmigt till med någon som så när liknar HALSBÖLD. tack & adjö' korv me brö' tänkte jag dårå men sen visade det sig att faktist  - NO ONE KNOWS - ( queens of the stonageee, ahhg) vad som egentligen försegår i min hals. så nu knaprar jag piller så de står härliga till !

annar lever jag rätt ballt nowdays.
tomas ledin och jag gillar läget.
alla mina damär och herrar är inkluderad i mitt liv på något sätt och snart är de sommar vilket innebär;
KRYSSNING
STUDENT!!!!
HULTAN
ROSKILDE
och, ny på listan: AYIA NAPA!
my lovely nina & linnea beställde resa idag. eller ja, flygstol.
för boende får vi gratis * ca-ching! schööönt de åh ;)

borde verkligen sova. men grejjen är ju den att man inte blir trött när man dricker 3 koppar te på 2 timmar.
inte jag iaf.
bok.böcker.books? eh. det är bäst!






hang on you, twisted transistor.


bajs / bert.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback