a very gay-day

HELLO ALLIHOPA EVERYBODY ..


är lite lätt ångestladdad över att jag inte utövat mina färdigheter här i bloggen på ett bra tag nu.
dealen har väl helt enkelt varit att jag har vart en ruskig slappfitta och inte orkat ta mig i kragen, kammat mig, skaffat mig ett jobb.. osv osv.
ähe. livet har inte riktigt vart my way on the highway liksom .. RLT. ruskigt less tjej just nu.

har hunnit med att pyssla med massor av chilly saker under mitt liv som icke-bloggare.
svettats lite (floder) på ikeafamily, sovit dåligt & hunnit med en del lök i carros soffa.
hängt hos maddo, haft telefonsex med julia, äta kinamat hos sara, dejtatzz med malin & kickan, festat hos lotta.. ect ect. .. varit rätt varm & villig med andra ord!
blivit en del rännande in & ut på heartbreak ett x antal gånger och jobb på hangan.
har även hunnit med ett förträffligt litet besökt till vår kära hufudstad för ett påhälsning på hamburger börs inklusive hotell vistelse, samt en en-manna-turnering i shopping.

jag vann.
från början var vi två deltagare, men deltagare nr.2, Nina kusin magnusson, blev diskvalificerad redan i första 45minuters perioden.

lista över deltagare i shoppingtuneringen:

Linda Lindström:
Har sedan länge försonats med sitt öde som shoppoholic. med heavy stuff i potmornän och bling-bling i blicken skred hon genom Gallerian som om hon ägde stället. 
Det hela resulterade i otaliga tusenlappar mindre på kontot men med ett nyvunnet självförtroende och betydligt trängre garderob.

Nina Magnusson: 
Något utav en amatör i genren "göra-av-med-så-mycket-pengar.som-möjligt-under-kortast-möjliga-tid" 
med sparkontot i bakfickan gick nina loss på så mycket som en godispåse inköpt på pressbyrån vid ankomsten samt ett gratis ex av tidningen pause man fick ta i PK-huset.

därav diskvalificeringen.

spara & slösa.
men de går bra nu (jag blir smal nu!!) vi tycker om varrandra mestihelavärlden ändå!
hon är min kusin och bästaste vän.

En bild från i våras på mig & nina jag & love






















Har suttit hela kvällen och ätit flotyr och laddat ner massor av musik.
ett jävla hett tips från catchen (still me) är att gå in på
www.sr.se/p3 och spana in alla deras sidor om olika musikstilar.
ikväll vart det en street i mina lurar.
både kaney west, cassie, snoop, ison & fille, rick ross & fat joe har vart och fått sig ett nyp hos mig ikväll.

fast just nu lyssnar jag på älskade lars och bara tänker tillbaka på de gånger jag stått, suttit och luggit (ja, tillochmed lite ligga har man gjort till lasse) och bara tagit till mig allt han skriver i sina texter.

aah. LINDA GOES DEEP !!!! well, hellayeah. han är underbar live och alla borde se honom någongång tycker jag!




mumma


flotyr..


Jaja. nu är det iaf kväller och jag ska lägga mig och läsa mina två nya böcker jag införskaffade under hets-shoppningen ..
Martina Haags "Martina-Koden"
har alltid gillat henne steeeenhårt men den här boken är fan bäst av alla hitills.
& Cecily von Ziegesar - Gossip girl - ni vet att ni älskar mig
andra boken. grym! wooooo.... glitter och glamour. precis vad jag behöver!

inte så att livet i familjen lindströms radhus på tre rum (exlusive en klädgarderob med fängelsefönster där syster till min stora glädje har blivit angiven som ägare av) och kök har ett överskott på glamour en söndagsnatt i november.. 






DJUR I HATT - KO I KLAPPKEPS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback