Bob dylan, min hjälte!

aha, tjena lena!

åh du arma människa som känner igen sig i mitt liv! woha. hurra för dig tåbbo!
tror du att det finns fler som oss?

annars var dagen så jävla fin att jag knappt orkar med mig själv.
har vart så ansvarfull och styrt upp hela mitt liv på bara några timmar!

gjort vuxna saker såsom;
gått till banken för div. ärenden
växlat MASSA svenska kronor till pund på forex.
vart på tågstationen och köpt biljett till Alanda.
ringt viktiga samtal till Alanda.
hämtat ut p-piller (i hopp om att äntligen få användning för dom)
samt köpt ett nyttigt & stärkande Super meal på sibylla i köpis i sällskap av iZa & kåt-g.

jag kände mig mycket tillfreds med min tillvaro och tyckte då att jag kunde bjuda till på lite morgonrock-och-chips-direkt-ur-påsen-stämning när jag kom hem vid 19 tiden.

mm. men nu är klockan 00.20 och jag bävar en smula för att lägga mig ensam och övergiven i min trötta jävla säng och bara ha håkan som mitt enda umgänge.

JAG ÄR SÅ JÄVLA ENSAM. VARFÖR ÄR JAG SÅ JÄVLA ENSAM?
VA VA VA?

1. JAG ÄR INTE TOTALLT IQ-BEFRIAD (fick faktist vg i biologi i 9:an)
2. JAG TAR INTE UPP TVÅ PLATSER PÅ BUSSEN
3. JAG HETER INTE BIG BROTHER JESSICA,
4. JAG SKÖTER MIN INTIM HYGIEN SAMT BORSTAR TÄNDERNA MINST TVÅ GÅNGER / DAG.

så varför snälla farbror gud, john blund, polisen eller vem det nu är som bestämmer.. varför är det då sådan frånvaro av potentionella pojkvänneri mitt liv? VA ?
kompisar & familj har jag ju världens bästa så där behöver du inte komma och röra om eller ..
men de är ju de här med vettiga män .. finns dom ens? finns du ens?
fan.
ska livet vara såhär?
varför kan inte jag få bli lite kär?
eller alltså, bäst vore ju om någon blev kär i mig ... så kan jag ju sen få solla ut mindre lämpliga exemplar ..  jomen, bara för att få lite jämtvikt i förhållandet ni vet ...  .. ehh. mm , he


majjy o ja

jag och en härlig mus ! - maaaajjy!


här har jag två tjusiga stycken jag brukar nynna på när jag känner mig lite eländig.

" Jag är så ensam i min sadel, jag är så ensam i min sadel ..
jag är så ensam i min sadel (och här kommer slutklämmen) FÖR JAG HAR INGEN HÄST .. ! " 


" Alla dom andra täääänker på sig, det är bara jag som tänker på miiiiig, det är syndast om mig i väääärldeeen " ..


föresten så hann jag & maddo hänga lite idag. i 12 minuter för att vara exakt.
Hon har fått praktik på b young. GÖR FRÄNT! det är ju hur softilation in the nation som helst det.
ååh, jag saknar henne & alicia!  inte så att vi aldrig hörs, för de gör vi ju. nästan varje dag!
men jag saknar allt annat. jag saknar så många ..
jag saknar när vi alla bodde här hemma i gävle. när vi gick i skolan bara degade hos varann på vardagarna och festade oss igenom helgerna.
när det inte fanns massa jobb, knäppa pojkvänner & andra saker som lockade i andra städer.
men men, saker & ting kommer väl aldrig bli sig likt. of course! ..
det ska iaf bli underbart grymt att få komma ifrån gävle ett tag och bli lite regnad på i norge ist.
suss & jag drar den 7:e januari. yhezzz !



nu är jag så uttråkad och fantasilös (FÄRGLÖS) ... baah. förlåt



på fredag. på fredag. på fredag. nervööösch-s ... ( SKA VI PIERCA PUNGEN PÅ DIG GÖRAN ?) 
äh, hur fel kan det gå? eeehrr..................
det komma sluta med att jag helt ovetande landar i Gambia, och faaaaaa-aaan (vad det luktar mutta här gunnar!) va varmt det kommer bli då med min nya vinter jacka !



min jacka








häpåer..
















nu ringde patte. YEZZZZZZZZZZZ ! skönt att prata med en exakt lika ensam och emlig själ som jag själv.
jag och patrik kan prata om allt mellan himmel och jord.
dvs;
- vem vi legat med senast,
- vem vi planerar att ligga med kommande helg (år för min del då) 
- vem som är vårt drömligg
- och om det är en bra grejj att pippa en granne eller inte ..

patrik är en sann vänn.





Kommentarer
Postat av: An to the na

HAHA, du är så jävla too cute for the duke baby ;P Schlappna av my lady! (JAG ÄR AVSCHLAPPNAD!! kanske du säger här),
Men du -
1. Du skriver ju här att du ska till Norge, vilket du ska, och dådå, hur ska du kunna knyppla ihop ett förhållande (Especially med någon från jävla Gävle) innan dess och under tiden du är där? Mycket ansträngande och tidskrävande, och vi gillar väl att chilla och schlappna av och schlappa helt överav?
2. Du är så jäkla fin på egen hand. Bäst, om vi nu ska vara korrekt.
3. Det är minst 63 killar där ute som är råkär i dig, men som vet att dom inte förtjänar dig. Och nåde om någon försöker, för du ska ha den bästa av de bästa som passar dig som handen i handsken.
4. Vem orkar egentligen bry sig om någon annan än sig själv när man har så mycket för sig som att vara flottig, hasa runt i morgonrock och se på Bert och räkna celluliter? En pojkvän är för energi- och tidskrävande pullan!
5. Det är även billigare. Man slipper köpa nya underkläder varje vecka för att leka attraktiv, och man slipper smsa 114 ggr om dagen om "nee du är söt" "nee du är sötare" "hihi ne duuuu" "men durå du är ju megazuperduperzööööt"
6. Han som verkligen förtjänar dig kommer ta dig med storm - sen. Men han kommer inte när allt känns som mest miserablast, tyvärr. Det gör dom aldrig. Men sirrän, han kommer!

2006-11-22 @ 02:26:33
Postat av: Anonym

7. Det är rätt vackert ändå att vara ett litet fä och känna sig som ett mähä när man tillexempel sitter på Södergrillen med Gävleborgs sötaste par, Lotta på Bråkmakargatan och Emil i Lönneberga, men det hör inte hit. För LINDA LINDSTRÖM - kom ihåg - DU ÄR INTE ENSAM. Och det gäller allt. Och jag finns iallafall alltid här för dig, även om jag är i Göteborg just nu. Men jag kan även vara din privata guide om du vill ha någon som guidar dig till de freshaste longboardsboysen, Sörrö!

Miss yoooouuuu! Blev lång kommentar, men ja, jag är rätt lång i skallen nu. Har typ BANANskalle och ska sova. Undra om du är vaken, för då hade vi kunnat fnissat åt varandras sneakersskolukter och somnat till det. Men jag ringer imorgon och kollar så att läget är stabilt och inte så nervösch-st. :*

Fight for the right to parthey !
All love, and more peace in the middle east
/Syrräähhn Nnnnna.

2006-11-22 @ 02:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback