nästan nervös.

alltså, utan min familj & mina vänner vore jag som en macka utan smör, öl utan cigg, kille utan snopp .. osv osv osv.

NI ÄR THE SHIT!




ååh. hoppas verkligen carro & jag kommer in på alla balla klubbar i london.
alltså, de vore ju väldigt konstigt om vi inte gjorde..!
och OM, det nu mot all förmodan skulle vara så att dom inte känner igen mig då får jag väl med våld (vilja, våld & vaselin) ta mig fram i kön och ropa högt och tydligt på klockren svenska:


- "JAMEN DET ÄR JU JAG !!! ROBINSSON-LINDA! KÄNNER NI INTE IGEN MIG !!?? "



- MEN GUD FÖRLÅÅÅÅÅÅT OSS SÅ HEMSKT MYCKET MISS LINDA, 
- vi kände knappt igen dig! det måste vara för att du blivit så;

smal, snygg, brun, sexig, härlig, söt, välsvarvad, het, omåttligt populär, charmig, rolig trendig osv osv osv (det tar hela fem minuter att ösa över mig all beröm) .. herregud, förlåt förlåt ..

sen var de bara att glida före i kön som man är van vid varje helg .. (typ på jackpott..)
visst visst. livet rullar på som de ska, de går bra nu , kompis det går bra nu !

i självaverket kommer det bli så att carro & jag inte ens har råd att närma oss de trendiga kvarteren för vi redan slösat bort hela resans ekonomi på burköl & varm korv.
men visst, ...


inte nog med att jag ska tåga, flyga, byta plan i frankfurt och resa själv.
nä, då kommer inte ens carro dom slitna gamla haggan och möter mig på heatrow.
nä nä, utan jag ska ta mig in till london all by my self.
- "leta efter lila skyltar med engelsk text på" säger carro med grövsta sandviksdialekt.
-" sen står jag på perrongen i paddington och väntar på dig jah" ..............

PADDINGTON? LILA SKYLTAR?


ååh. så stissig .. och nervööösch-s ....
ah.
eh..


nää. vafan.

FRANKFURT. KORVAR. KNULLA.

london?
 jaha, ..

johej.

father


vart ska jag sova inatt ? lala laa ..



Kommentarer
Postat av: muntaaah

LINDA MIN ÄLSKADE LINDA, sluta GENAST med att nervärdera dig på det där viset och sättet innan jag drar i dina pungkulor!! alltså, du borde se dig själv ur alla andras synvinkel, så skulle du inse hur jävla smal, snygg, brun, sexig, härlig, söt, välsvarvad, het, omåttligt populär, charmig, rolig trendig osv osv osv du ÄR(!!!), och det x 15 000 000 ! DU ÄR ALLT DET DÄR SAMT BÄST! TA ÅT DIG! ME LAW U SISTAAAAH! hoppas du kunde somna ikväll love. ringer imorgon bitti! BARA KÄRLEK, mest!

2006-11-24 @ 02:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback