okej, okej, okej .. !

jag må vara lite kass som absolut inte vaknade klockan 9 med guld i mun för att direkt snöra på mig gympadojorna och praktiskt taget flyga ut genom dörren för att sedan avverka 7:an i hemlingby på 15min rakt av.
okej okej, lite dålig är jag för det..
MEEN! en klar förbättring har skett.
ställde klockan på 9. (somnade 05.30) snoozade typ hundra gånger innan klockan blev 10.40 och jag praktiskt taget flög ur sängen..... nästan.
insåg att jag faktist var TVUNGEN att gå upp då eftersom jag med 100% säkerhet visste att annars skulle jag sova bort HELA (observera hela) dagen och ha RÅ-ÅNGEST resterande dygn till jag lägger mig igen.

Så upp kom jag .. tillslut.
min näsa lever sitt eget liv när jag inte har nässprayat mig på en halv natt .. måste få mig ett skjut direkt när jag vaknar! annaras vet jag inte vart jag tar vägen .. (tack isabell som vägledde mig in i ännu ett beroende, det starkaste av alla dessutom, hehe)
så med silen i armen (eller sprayen i näsan) fösökte jag ställa mig upp på mina, annars, mycket pålitliga, inbjudande, mustiga ben och vader.
men ack. som bambi på hal is bara föll jag tillbak ai sängen och snoozade 5min till.

efter det har jag hunnit med massa vardagliga normala saker som vanliga normala männiksor gör på morgonen.
gick upp, kände på en gång att jag var om möjligen MER sjuk än igår, tog tempen, lite feber SAMT fet värk i västersidan av ansiktet pga av en mycket gay visdomstand. 
duscha, tvätta håret, rakade mig, gjorde hårinpackning, klev ur. bryggde te, gjorde havregrynsgröt, tog TVÅ olika vitamin preparat i glas med vatten och svepde dom rakt av.
smörjde in mig i min senaste kap i bodylotion världen (har samlat på mig en half parfymeri nu) gjorde ännu en hårinpackning i torrt hår. åt frukosten. ringde kristina. kollade upp valutakursen i england.
och nu sitter jag här. starkt jobbat Linda!

nu återstår bara att välja ut kläder, sminka mig och ta en alvedon sen bär det av ner mot staden för växling av pengar på forex,  lite dealing med sparkontot på banken, uthämtning av tågbiljetter samt möta upp iza och åka till köpis med henne och kristina.
COSY!!

jag är en normal människa som gör normala saker under mina lediga dagar !!!!!!!!!!!!!!!!!! OKEJ ?

stay black! / linda


kickan jag & dunder
kickan & jag spexar lite med mannen, myten, lgenden - DUNDER! .augusti O5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback