PS. kondom ....

.. säger lotta! :D
hah, om de ändå vore så väl.
men visst, jag ska ha det i åtanke!

alltså, nu har jag pckat om väskan 7 gånger och lagt ner allting av värde.
dvs, sju sandslott, en bildbana, två kaviartubar, en fryst pizza samt två paket bomulls topps.

mamma säger att så länge jag har pass och pengar spelar det ingen roll vad min packningar tar vägen .. (vafan menar hon med det......!?)


VARFÖR SITTER JAG HÄR ?
jag har massor kvar att göra.
packa om väskan en 8:e gång och lyssna på owe thönquists dubbelskiva .. (älska karln)



so long på er kära vänner och ovänner
håll ställningarna här hemma så ses vi i dimman på torsdag!


LONDON, SUCK ME BEAUTIFUL!




puss puss pusss puss pusss puss puss pusssssssssss / lindizzz (tre z .. görgizzz blir glad... ååh)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback