SEX, DRUGS AND ROCK'N'ROLL BABY !!!

livet rullar som de ska!
- jag blir smal nu, kompis, jag blir smal nu! ... skulle jag vilja säga då.
sanningen är dessvärre att jag gärna lägger på mig ett trivsel kilo eller två, .... per DAG!
det är liksom så lätt hänt när man vaknar 14.53 och undrar om det ens är värt att klä sig i något annat än morgonrock med tanke på att man snart ska gå till sängs igen.
så då går man runt och svettas lite i morgonrocken fram till klockan blir runt 18.07 för att sedan ta en uppiggande mogondusch och äta lite frukost.
Sen när klockan börjar närma sig 20.00 kan (om jag har tur) det bli dags att sätta på sig resonerliga kläder och åka buss till någon annan rätt svettig och brun kompis som kanske vill dricka en kopp te och kolla på nått mysigt program om någon hypersnäll kille med skitstora muskler som med glädje bygger om hus för flera miljoner dollar till sjuka barn eller nått annat tragiskt.
sen grinar man lite och efter det är det dags att åka hem igen för kompisen i fråga måste faktist gå och lägga sig för att orka med skolan / jobbet kommande dag.
när jag väl kommit hem har klockan börjat närma sig midnatt och det är då livet tar fart.
då dukas det upp för brak-middag och sen underhåller jag mig med att kolla på 47 avsnitt av simpsons, bloggar, dricker ofantligt stora mängder te, duschar, äter lite kvällsmat ( i runda slängar runt 04.47) läser lite bok .. och går slutligen i ide vid 5-6 tiden.
 ....
life is life, na naa., naaa. ...


ähe. riktigt så tragiskt är väl inte mitt liv. .. bara ibland.
typ den senaste veckan.
det blir så när jag inte jobbar! jag glömmer bort hur en normal människa talar och för sig. 
jag förvandlas till en utbränd, blekfet, kortfklippt 3 barns mamma i 40års kris. 
jag har en svag känsla av att det här inte kan vara hälsosamt för varken kropp eller själ ....?




annars så var det ett bra jävla tag sen jag såg er. eller ni såg mig. eller ja, eh, nivet!
sen ni läste mig. eller .. alltså, det jag skrev. för jag jag har ju inte skrivit..! och ni har ju inte kollat. eller jo, vissar har ju.. fast det vet jag ju inte vilka det är.. men ja. det vore ju kul om ni berättade vilka ni var .. och att jag skrev då. annars blir det ju inge kul.. eller näe. eh.
 
här kommer iaf några bildbevis att jag har gjort nått vettigt (!!??) medan jag vart lite frånvarande härifrån.  mitt liv som 19år & bitter ..

FÖRST UT: hej-då-malin-som-flyttar-till-norge-kvällen.
kort och gott: kinamat, lantvin, utgång, efterfest, mintu, jepardy, däck á la KG
.

alla
yeafina puppor
jag & malin lite tlött
före
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
efter
huefterfesten
jag & iza rockar loss
världens finaste KGtröttast
kvällen avlutades fint med att jag (med treon i högsta hugg) däckar lite fint i malins säng.
Kg därimot tar en vågad stödvila i soffan .. och det här är resultatet .... hehe.. synd kg.



haha. annars har jag ju även vart på fridas beryktade 80-tals fest med alla härliga hyndor!
frida var jordens pepp och hade gjort mummsig fördrink och serverade typisk 80tals snacks, som tydligen var minipizzor från lidl samt dipp med grönsaker.
alla gillade läget starkt och musiken andades, självklart, 80-tal !
jag var en smula bakis skakis och inte riktigt lika sugen på alkhol som resten av gänget bestående av:
Frida, susanne, elin, anna, lotta, julia, carro och lina.
några som INTE var bakis skakis (fast med stor risk för att bli) var JULIA, CARRO, LOTTA & FRIDA.

LOTTA, schveeepte i sig sin 1 liter 14% rödvin i ett nafs och plötsligt var lotta inte bara längre en härlig hynda i 80tals outfit, utan även en, STENPACKAD, härlig hynda i 80tals outfit!
Dagen efter fick lotta höra om sin fina kväll i DJ:båset, runt ramlande på dansgolvet, mutan till vakten med 5kronor samt sitt tappra försök att låna ut pengar till mig & anna genom någon annans postgiro.
lotta kunde inte annat än känna sig som stolt 21 åring med (ännu en gång) SVART bälte i karate! tack-aaaar !

CARRO, som som tänkte ta tillfälle i akt att festa loss riktigt ordentligt med tanke på att hon reste till London 1 dag senare och inte skulle få träffa oss damer på ett tag. den lilla historien slutade iaf gott med att linda lindström får ett samtal klockan 08.17 morgonen efter av en MYCKET förvirrad carro som har snickrat ihop en egen komponerad version av 10 snabba frågor.
Litet utdrag:
Linda: - vart är du? (nyvaken och litet uns till irrititation i rösten)
Carro: - (viskandes) jag vet inte !?
Carro: - var jag med dig igår !? vad gjorde vi? vad gjorde du? vart försvann jag? VEM ÄR JAG ? jag minns inget ..
Linda: - (jättetrött och numera lätt irriterad tjej) men jag vet väl inte!? du var inte med mig iaf .. mår du bra? alltså, är du OK? inte ledsen?
Carro: ( JORDENS wiskeyröst) nejnej, hihi (bakfull-fast-ändå-lite-full-dagen-efter-fnitter) hiih, nej, jag mår bra! hihi. fast, fan .. igår !!??

och så fortsätter konversationen och båda kommer fram till exakt inget och jag beslutar lite snällt men bestämt att vi får höras igen om några år .. eller iaf om nån timme när jag vaknat på riktigt.

FRIDA, var så peppad och taggad att hon började sluddra redan vid halv 11 snåret med x antal öl innaför västen. Det kändes som frida vart kvällen hjälte som fixat en sån fin liten fest faktist.
hon stannde hemma medan vi andra tog oss ut i ovädret. när jag sedan återkom vid 2 tiden sov hon som ett litet barn i sin fina 80-tals overall.

JULIA, den gamla haggan så åt mig i ett tidigare skede av kvällen att när hon druckit framtill streckkoden på sin barcardi lemon skulle jag typ gömma den eller med våld ta bort hennes små ettriga fingrar från flaskan och säga åt henne att schlappna av en smula.
oturligt nog gick jag innan julia hann ner till streckkoden (eller ja, BOTTEN på flaskan som det nu blev istället) och pågrund av det lilla missödet kände jag mig en smula skyldig när jag dagen efter får höra att julia blivit nekad (se även; utslängd) att komma in på restaurang medelhavet och därefter brukat en av sina myndigare sidor och skrikigt tjockis åt vakten samt blivit jagad av denne...

vad gäller mig själv så blev jag aldrig nå vidare berusad (för en gångs skull) och allt slutade med att jag åt kebab och la mig ensam.  ..
då var allt i sin ordning alltså...

här kommer några härliga bildbevis på alla oss fina fittor .. VIVA LA 80- TAL !

hola
snabeln
woha
gang bang !
lott & suss
visst sörrö

härliga bildbevis på en fin kväll.
nu måste jag fanimiiiig SOVA. well, iaf försöka.
ska börjar mitt nya liv imorgon ... upp 9 .. ut och gå ... japp japp.
om jag inte skriver något i bloggen klockan 09.15 så är jag kass.
OKEJ? deal.

pök på er så länge!
ps. london .. aaah. nervööösch-s ... åh. aah .. längtar.. ds.

Kommentarer
Postat av: tobias widman

jag känner igen mig i ditt liv just nu. haha

2006-11-21 @ 23:10:42
Postat av: En Ängel med brutna vingar

Skönt att veta att man inte e ensam att ha sova bort halva sitt liv... å känna sig ensam ibland, även om man inte e det... finns nog ganska många som känner igen sig i delar av ditt liv... jag e en av dom iaf...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback