stiss linda

sitter och lyssnar på millencolin och känner mig allmänt tjock och glad !

hellre tjock & glad än smal & ledsen .. de vet ni !!

vad är dealen med att mina inlägg (som jag gärna suttit och knåpat med i nån timme, JAAA, DET TAR SÅN LÅNG TID!) bara försvinner när jag ska publicera dom ?
ååh. då blir jag ärligt så less att jag bara vill lägga mig ner på golvet i fosterställning och fnissa och dregla åt allt livet ut.

men nu ska vi inte vara den som är den inte .. natten är fortarande ung (specifik tid; 00.37) och jag har fortfarande hoppet vid liv!
det kan bero på;

att jag sovit hela dagen samt druckit oräknerliga koppar te & kaffe. 
2
att jag, helt impulsivt, beställde flygbiljetter till LONDON för bara någon timme sedan!
3
att jag helt enkelt inte orkar gå och lägga mig för att jag vet vad som väl väntar mig där.
EEE - ensam, eländig & eldig (eldig?) hu. tråkigt .. !

såhär i efterhand när jag tänker tillbaka på bokningen av biljetterna observerar jag att jag faktist inte minns så mycket mer än att jag till en början sökte lite oskyldigt på
billiga flyggoogle 
sen blir allt lite svart & luddigt .. hm hm, och vips!, så har jag beställt flygbiljetter á la 1739:- som jag fått punga ut lite snitsigt från mitt sparkonto.
meningen är väl enligt min kära moder jord & fader vår att sparkontot skall gå till framtida välgörande ändamål, såsom vaxdukar, krukväxter & bensin (till min cyckel då eller? .. som för övrigt är snodd .. )

själv tyckte jag att nöjesweekend till london också ingick under rubriken "framtida välgörande ändamål" så, så fick det bli!

den engentliga anledningen till att jag bara kastar mig ut ur hemmets trygga vrå på det här viset beror främst på att allas vår carro (se; cärr-hoe) numera är bosatt där för en kortare tid.
PLUS att världens kanske bästa TOOL ska spela på Wembley arena och jag bara mååååååste se dom !!

JOLLÅSATTEEVETTU , så nu ska alltså jag, världens stissigaste och nervösch-saste människa, byta flyg i frankfurt !? (KORV !?) på egen hand utan någon som helst vägledning av pappa kongo eller scout-frida..

jaja, det kommer säkert gå jättebra ... punkt punkt punkt.


fan. klockan tickar iväg.
måste sova. kommer aldrig somna .. fan. hej. .. bok?

nervööösch ...

Kommentarer
Postat av: mädhooe liten

HAHA nu har jag garvat ett tag, thank you m00min

2006-11-19 @ 12:14:14
Postat av: ¡ PAU THE ALMIGHTY !

mysigt, jag ska oxo ta o fixa mej en son her liten sida :D

ciao..

2007-01-12 @ 15:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback