VAD HAR JAG GJORT !!!?????

okej, nu är de verkligen jag som står högst upp på pallen med en STOR pokal (gärna i guld) och tar emot tomater, ägg & annan föda med GLÄDJE.

kasta bajs på mig ni bara, gör det.

det är jag värd!


nu ska jag berätta historien om hur jag gick från misslyckad människa till en ännu mer miserabel misslyckad människa.

JAG HAR MED MENING (!!!!???) TAGIT BORT 81ST BILDER.  

bilder som jag har här i bloggen, som numera, (såklart, tröttalinda!!!) inte syns mer.

järnspikar.

vad tänkte jag?
ja, gärna inget alls säger väl ni då.

jojo, kan tänkas. men dealen var ju den att jag mot all förmodan blev driftig såhär mitt på ljusa dagen.
tyckte det var dags för en riktigt storstädning på sidan såhär i skördetid.

gick in under rubriken "bilder" och såg att jag ägde hela 93st.
- oj som fan, tänkte jag. hella mycket bilder alltså ..
tänkte att jag skulle ta bort alla (MEN INTE FAN TRODDE JAG ATT DOM SKULLE FÖRSVINNA FRÅN SJÄLVASTE BLOGG-INLÄGGEN!!!!) så det inte skulle bli fullt & jag inte kunde lägga in fler i framtiden.
- smart! tyckte jag då ...

nu såhär i efterhand förbannar jag mig över min sinnessvaghet och gråter klokodiltårar inombords över alla bilder på från allt till nikitatröjor till mina härliga hundar som försvunnit.
fan fan fan ...

men, gjort är gjort. det finns typ 12 bilder kvar, varav bara några få av dom ligger ute i inläggen.

far frågade just om jag ville ha korvstroganoff.
jag svarade med min snällaste 'jag-har-just-raderat-bort-hela-mitt-liv-på-datorn-röst' att jag inte var hungrig och förmodligen aldrig mer kommer komma ner till köket igen så länge jag inte försök åtgärna det här lilla dilemmat ...
hm.
frågan är bara hur?
ska jag försöka lägga upp alla bilder igen och samla dom i ett enda stort inlägg för att sedan försöka förklara i snabba men smarta drag vilket bild som hör till varje text i ett inlägg  som jag kanske skrev för två månader sedan?
nä. nu tappa jag allt.
känner mig dum & stum.

kanske man borde borsta tänderna?
jag är nästintill nyvaken.



faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

Kommentarer
Postat av: madhoe som numera är gift och stadgad och ingen slyna längre, hah!

chilla m00min, dte ordnar sig :)

2006-11-09 @ 18:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback