what katie did (next?)

lyssnar på the libertines

sker jag måste ha för att ha ro att skriva en relativt normal blogg;
- TE (gärna stor kopp, mycket mjölk, inge socker) va, inge socker ? nä, det är sant! världens kanske flottigaste flotyrpadda ever har inte scker i te-et.
starkt jbobat ändå tycker jag.. !
- BRA musik i lurarna (just nu; OH BROTHER WHERE ART THOU , soundtracket. GRYMT bra, ladda ner!)
- massa diverse olika sidor uppe för att insperar mig 
för tillfället:
 stockholm street style blogg - vill gärna ha ALLT alla har på sig. ååh. best ever med vanliga människor istället för skinny bitches som ger en mindrevärde komplex bara av att tänka åt dom.
rocky digital - den enda hund jag låter jucka på mitt ben med glädje!
www.efterfesten.com - stället där alla ung-pungar hänger ut, inklusive mig!



vaknade sådär härligt sönderstressad imårse och hade en smärre magkatarr och söta små hamsterögon.
kände på en gång att dagen skulle gå i segerhuvanstecken!
dushade (INTE!) med tanke på att jag snoozat i en kvar på en höft..
fick helt enkelt köra en liten raggardusch i form av

några raggar-roll deodorant á la DOVE
3 liter bodylotion á la Puma -creative
en anmärkningsvärd stor dos parfym á la dolce & gabbana - light blue



nu vill jag självklart inte påstå att jag, linda lindström, inte sköter min intimhygien, för de vore ju att göra ruskigt dålig reklam av mig själv i dessa dagar av avsaknad av manligt sällskap & enslighet.
men i  denna värld av ständig jäkt och sömnbristär de lätt hänt må jag säga!

när jag hetsat klart med smink och andra livsviktiga morgonbestyr såsom att dricka te och platta håret var det jag som pinnade iväg till bussen med stormsteg.
kom som jävla tur i tid. inte varje dag det händer!
ofta får min arma fader vår ett lite lätt hetsigt samtal från sin angelägna dotter klockan 10.10 att jag
faktsit precis måste ha missat bussen med en sekund eller nått annat orimligt.

då får han ställa upp och vara ett praktexempel på en god fadersfigur (vilket han alltid är) och skjutsa sin irriterade och något flåsiga dotter till jobbet ute i valbo.

idag hann jag dock hoppa på bussen, men i samma stund som jag satt ner mitt kort började hela bussen tjuta i 3minuter och busschaffören fick utöva några mycket avancerade atletiska övningar över mitt säte.
han klättrade lite snitsigt upp till nån liten undangömd låda i taket (fråga mig inte varför) och pillade lite där i hopp om att få stopp på tjutandet.
hela det här lilla momentet tog (med exakt tidtagning) 4minuter och 37 sekunder innan han med möda kunde återgå till att köra bussen vidare ner mot stadens torg.
olyckligtvis hade klockan redan passerat 10.20 när vi entrat staden så min kära 1:an mot valbo avreste utan mig.
kände hur hela buss nr.3:s passagerare gav mig "jag-ska-aga-sönder-dig-blicken" till mig när dom insåg att även dom missat sinna bussar och antagligen kommer komma minst 20min för sent till arbete / skola.

jag ville bara sjunka igenom jorden lite grann och bestämde mig sedan för att min kära far skulle få de sedvanliga samtalet från en mycket arg & frustrerad dotter.

tack pappa för att du är världens bästa pappa.
du kommer ju inte att läsa det här (vilket är tur med tanke på vilka friheter jag tar mig för att skriva angånde mitt hejvilda festade och aktiva sexliv) ... yeahright  ...

det visade sig att dagen skulle fortsätta i samma anda.
misär på samhällets bottenskikt. dvs, disken på IKEA.
hehe, näedå. inte alls!
dagen har vart ruskigt fresch i övrigt. alla på jobbet är ju sånna gullisar och jag trivs som fisken i vattnet ,
DVN - devetni!
ett annat stort glädjeämne som satt guldkant på min dag var att susanne ringde och berättade att vi ÄNTLIGEN (!!!!) fått jobb i norge!
hola hola back at yaaaa ! WOHO. fast vi ska fortsätta söka tills vi får vad vi verkligen vill ...
rensa fisk , hehe.

true true !

ähmen fyfan. nu drar jag ut på det här igen.
meningen var egentligen att jag skulle lägga ut massa roliga bilder som majja, lotta & malin knäppt från diverse olika tillställningar.
men ack. nu örsk jag inte.
får återkomma imorgon för vidare info om mitt glammiga liv som 19år & bitter.




jag bjuder på ett däck efter slicken i torsdags! COSY
! tröttast



DJUR I HATT - DROMEDAR I DIADEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback