you make me feel like dancing

Låtlista

twista ft.pitbull - hit the floor
cassie ft. ying yang twins - me and you (remix)
system of a down - snowblinde
T.O.K - my crew my dawgs
ying yang twins - wait (the wisper song)
the doors  ft. snoop - riders on the storm
Kaney west ft. lupe fiasco - touch the sky
fattaru - 100 spänn
the bloodhang gang - ralf wiggum
ison & fille - haffa
miss kittin and the hacker - frank sinatra
millencolin - fox
the strokes - the modern age
M.I.A - galang
Tool - the pot
lords of the underground - chief rocka
T.O.K - galang gal

DE GÅR BRA NU !!!!!!!!!!!!!!!!




heartbreeaak
jimmy aka. slim jim har vart i farten och fångat mig i ett tämligen intensivt ögonblick på dansgolvet.
självklart på slick.
jag bor där, under baren till höger ni vet ..


HÄPÅER!!!

jag är gör taggad att åka till carro i london för att se
tool.
MEN som vanligt när jag planerar nått som innebär att färdas längre än till konsum krysset så är de mycket snack och liten (känsla: INGEN) verkstad.
men alltså , de skulle ju vara kul.
vänta nu, KUL !?
det skulle vara så jävla råballt att det inte ens finns ord för det, OKEJ !?

ska kolla lite lågprisflyg nu ...

för övrigt har jag varit rätt tillfreds med livet idag.
stigit upp.
kollat mig i spegeln, kollar bort igen.
borstat tänderna i 40min och sen åkt till jobbet.
stått och krängt korv till allt från bittra högstadielärare i 30års kris till hormonstinna tonårspojkar. 
Lyckades nästan att inte vara otrevlig mot gästerna , men har en del kvar att jobba på ..

fryst, svettats, mått illa och kännt mig lite allmänt i klimakteriet men annars var dagen helt ok.

åkte hem. duschade lite hetsig, sen kom majja & lotta för att hämta mig vid konsum.
sålde vår själ till djävulen och köpte trisslotter & flotyr i form av chips, dipp & godis för resten.
totall vinst 35:-. totall förlust 65:-
skitlotter ...
planen var att kolla på top model medan vi avundsjukt krankade ner på alla skinny bitches med våra munnarna fulla av smör.
jaja, hur det blev med det är väl en annan sak. mysigt var det iaf! gör goa gubbar de där !!!
lotta & maja alltså.


lickin'

[ LOTTA OCH JAG SLICKAR PÅ SLICKEN ]


annars då? bilen går bra?
jotack. man jobbar ju på att lära sig hantera en 3 växlad cyckel med bakåttramp fortfarande, men annars så!
JOLLÅSATTEVETTU.

the soundstrack of our lifes - nevermore


om 8 timmar, dvs, klockan 09.20 ska jag infinna mig i a-hillens tandläkar byggnad.
anledning: utdragning av mjölktand.

men VA ?
alltså, det här med mjölktanden får ju bilden av mig som vuxen & mogen (vad jag försår är den uppfattning ni har fått av mig, och som jag måste poängtera här, är den korrekta och sanna bilden) att rasa.

jag är ju jättevuxen och inte alls en 19årig övergödd jätebaby!!! !! !!!!  
fan också.

dagens, eller säg kanske nattens TAGG:
torsdag & fredag.

torsdag:
malins, även kallas, The Master "avskedsfest" (med hartassar, hon kommer ju hem till jul för snabbvisit igen)
den gammla haggan har skaffat sig jobb i norge och vi ska ha en liten supé (uttala gärna supp så blir vi glad) .. he, ååh, älska internskämt i bloggen. eh.
men nu, tillbaka till sak linda !!  
vi, dvs, iza, the master, kåt-g & jag ska förs tvåla in varanda i duschen, klä oss i festliga munderingar, måla varandras naglar, äta lite kinamat & suppa oss suppiga hos malin.
Sedan ränna vidare till brända, ta oss en supp, för att sedan suppa oss ner på slickcity och suppa .. kan bli suppigt ..
så nu vill jag bara sjunga min hemmagjorda sång .. fresch, fresch, frescher then fresch ..
sitter och snickrar på en uppföljare, men de är svårt ska ni veta ..

en aning felvänd the master lagar oss en festmåltid påklädd i världens kanske finaste mjukisbyxor ...


the master

 
fredag:
fredagen bjuder på festiligheter hos frida som fläktar av 80-talets vindar .. !
utklädnad är ett måste och lili & sussie kan gå hem när dom får se oss !
HOOOOLA!
mer om denna lilla tillställning i kommande inlägg!

annars funderar jag på om man ska lägga sig och ha the time of my life i sängen kanske ..
jo. kanske

har ni fått nog av mig kan ni alltid gå in på perras blogg och läsa om hans intensiva liv i hooden!
många fina bilder! per är kärlek han. synd att vi gärna nästan aldrig ses förutom när man går på hockey vilket har hänt en gång ..
- hur fan är de med dig karl?
- lugna puckar .. (hockeyklubba) säger per dårå ..
eller ja, kanske. han gör .. om man frågar .. snällt. .. typ

fan. trött. 
ett stort PS är att anna, anna, anna, är hemma. igen. 
alltså, har ni ont i magen, kom till anna i hagen!
för har man lite sådär pyskiskt ont i magen (hjärtat) är det bara att komma till anna i hagen så försvinner allt på högst 2minuter !
anna är så energisk och utstålar så jävla mycket gladhjärtefinmusikdamdidamsockerglädje att man liksom inte kan vara ledsen i hennes sällskap.
hon förtjänar att få uppleva sin egen medicin nångång hon också.
frågan är bara, hur gör man?
ååååh, anna. du är ljuset .. mjah.. okej, nu börjar jag känna mig lite väl tomas dileva AB .. men ni förstår budskapet, anna är BÄST.

måste sova.
dock inte att förglömma ett djur i hatt.. !!

 DJUR I HATT - DROMEDAR I DIADEM

Kommentarer
Postat av: Anna

DU ÄR BÄST!!!!!!!!!!!

2006-11-10 @ 11:39:14
Postat av: Anna

nejmen, vadå, försvann all text utom DU ÄR BÄST? blev iallafall varmast och gladast och rördast i kropp och knopp och så ger du mig alltid gladhjärtefinmusikdamdidamsockerglädje-musik i mitt hjärta. du är bäst och du är bäst och..du är bäst. love. love. love, love, love, love!! MIN LINDA! :D

2006-11-10 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback