- men de är lugna pungar !

åh, jullis gullis har vart en riktigt modizzz ( se även; modig) idag !
jag tycker att du GO GRRRRL!
kommer sakna henne IGEN, nu när hon flyr sin kos til varmare breddgrader.
eller ja, frankrike. hälsa på sin gullis syster maria-theresa
hua. men bara en weeend så de är LUGNA PUNGAR som hon skulle ha sagt!


här är dom!

ss -söta systrar



alltså, ORKA INTE MED HÖSTEN!? kan inte den bara  ... försvinna.
FAST. å andra sidan, då kommer ju vintern. och den är ju med all säkerhet värre.. snö innanför jackärmarna, skridorskor på gympan (vilken gympa?) förfrysta kroppsdelar, osv osv.
så, hösten är nog helt okej ändå ..

höst


Idag har vart en hard day at work!
inte bokstavligen .. men hela min kropp, knopp och snopp har inte alla flingor i paktet so to speak!

har varit nära ett nervous breakdown hela dagen har de kännts som.
missat munnen när jag ätit och blivit knäsvag av att sitta i kassan.
det kluriga med dom på jobbet är att nästintill ALLA verkar vilja lyssna på rix FM.
när jag måste lyssna på RIX drabbas jag av akut-lokal-dövhet och hör absolut ingenting.
jill johnsson & idol-ola rör mig inte i ryggen. FÖR JAG HÖR DOM INTE !
och ingen annan heller för den  delen, hehe. ..  .... usch.
p3 ska de va .. annars får de,  .. va !


sinnessvagt ögonblick 1:
jag började nästan gråta när råbert lite snällt kastade bort min nygjorda köttbulle-tallrik med baktanke att jag faktiskt skulle äta nystekt hamböörgare med han & ante på rasten istället.

sinnessvagt ögonblick 2:
jag började nästan grina, igen, när en kund kom fram till mig och vräkte ur sig lite ödmjukt att jag hade "lurat honom på 10kr för i hela helvette"  ....

sinnessvagt ögonblick 3:
jag ramlade på en gurkskiva inne i diskrummet och skulle med stor sannolikhet ha brytit lårbens halsen om det inte var för min massiva bakre hälft! den tog emot i fallet och nu finns där endast ett blåmärke.


har suttit och läst marie plosjös blogg ett längre tag nu.
hon verkade ju faktiskt inte helt talanglös bara för att hon har stora bröst.

Jag har en tendens ofta antaga att blonda tjejer med stora bröst (som blivit känd för sina stora bröst och lever på sina stora bröst och gärna visar sina stor bröst,) är helt obegåvade i allt annat än att visa brösten i tid & otid (fast vem gör inte det!?)
egentligen så vet vi ju både du & jag att jag bara är jätte avis på deras blonda hårsvall och yppiga kullar.
och inte vart det nå vidare ballt att  föra fram mig i ljuset som något praktexempel på att tjejer med småbröst är genomsmarta och heter einstein i efternamn!
(jag skulle egentligen hetat marjamääkii) så, vi lägger ner det där nu.

alla är vi människor och allt för mycket handlar om yta!
sen vad som finns innanför .. det är en helt annan grej!

checkitout! ---> http://www.marieplosjo.com/bloggen/


RÅÅÅBII !



annars så känner jag att jag måste få äran att visa min älskade vän råbert i sitt naturligt tillstånd!
ni måste ju ha överseende med att det kan vara svårt att ta honom på allvar alla gånger.
jobbigast blir det ju när han ska äta. ja, ni kan ju tänka er själv när armarna är uppe och viftar sådär!?
men han har lärt sig att tackla vardagens små problem med bravur! 
fötterna tex, är en mäckta bortglömd kroppsdel som har många olika funktioner! och i detta fall, att äta med! 
råbert är en sann vän! han gör att mina dagar på jobbet går i 180km/h !
foe shizzle my nizzle, JÄGER SNART? 

annars så borde jag sova nu.
IMORGON (idag) är de LÖNING. och hoooola. fått löndespec idag och de enda jag säger är 
TAAAAAAAAAAACK-AR ;) 
så imorgon ska jag, carro & maddo (barnfri, alicia är på dagis, hihå. cutie) görs stan osäker igen ! 
ska bli så frescher then fresch alltså! 
 
finns så mycket jag skulle vilja skriva ut mig nu men det får vänta till nån annan dag.
då är det å andra sidan bortglömt med tanke på att mitt närminne ligger runt någonstans på 4minunter. 
men hey, jag kommer nog på något nytt att sitta här och knåpa om.

ska bädda rent, underbaaart. 

 




MÅ DIN MUSTASCH VÄXA & FRODAS I MÅNGA ÅR !
/ mooms.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback