Ballad of a teenage queen


lyssnar  på rasta hunden.


Jag har en liter vin att dricka
och jag har en kådis i min ficka
för när jag druckit vinet ska jag sticka
ner på stan och skaffa mig en flicka.

Jag spyr igen, jag spyr igen
Jag spyr igen, jag spyr igen
jaja.

Sen torkar jag käfen och går in på maxim 
för en sekund så känner jag mig fin
Då bjussar Zacke på ett glas vin
och jim tutar omkring med ett kilo heroin.

Jag spyr igen, jag spyr igen
Jag spyr igen, jag spyr igen
Okey jaja

annars så har jag försovit mig idag och kom till jobbet som ett yrväder och var allmänt sinnesförvirrad.
fick borsta tänderna och dricka kaffe samtdigt ungifär.
några liter parfym och några flaskor clear eyes senare var jag unifär lika fresch som
bert kalsson
åtskilliga som jobbade idag måste trott att jag knarkat och levt jävligt rock'n'roll hela helgen med tanke på mina slitna små hamsterögon & wiskeyröst.
men sanningen var bra den att jag inte somnade föräns vid 04.30 snåret igår.. skitliv.

jag har vart oresonerlig och jävlig hela dagen känner jag.
bara sagt fel saker vid fel tillfälle och gått runt och vart allmänt lortig.
så, förlåt kära medarbetare .. jag lovar att rycka upp mig & supa ner mig tills imårrn (tisdag)
och klockan är nu  ... 00.12.. eehr.

bytt musik till ronny och ragge - köra fort som fan
GGG - grymt goa grabbar.

ähmen jaha!
vart en liten after work idag i form av ett glas luft på mingel & bar med mickis, carro e, jojo, ida, carro n & felicia.
mycket trevligt! så jävla wierd att mickis liksom bara drar nu om mindre än två dygn ..

det enda jag vill nu är att D to the R to the A ... 
vad händer med norge? kan susanne komma hem rån jävla AFRIKA så vi får reda ut det här?
varför svarar dom inte? ååh.

I want to fly away
I want to get away



ännu ett musik byte.
jonny cash - there you go

student








här är jag på självaste studenten.
Glad i hågen & med ros i kind ..
























frida var här ikväll.
vi gick och köpte massa tuttifrutti påsar & dumle minis på konsum
meningen var att vi skulle kolla på natcho libre och mysa.
det resulterade i att jag hetsåt upp allt godis innan vi ens hunnit valt textmeny.
kroppen fick en smärre sockerchock och kunde därav inte koncentrera mig på något överhuvutaget.
ganska snabbt kom en plötslig trötthet över mig och jag lyckades slumra till hela 7 gånger under filmens första 25 minuter.
tillslut  tog vi ett broderligt fastställande och beslöt oss för att stänga av filmen.
rickard kom och hämtade frida och jag vart ensam kvar i min bättre begagnade soffa med jack black på hornhinnan.
jävla fin kille den där jack alltså ...



(ÅH JACK. jag tänkter fortfarande på dig. helt sick, i know)  semesterflirtar är fan inte the shit alltså.
hur länge ska man gå runt och gräva ner sig i sånna !? buhu .. 


lite josé gonzalez med - CROSSES. vackert.

tog en titt i spegeln nyss, hon som tittade tillbaka såg ut en som en pajas.
det var jag .. , synd.

måste verkligen göra nått åt det här.
cheer me up  .. är de hösten?
jag förstår ingenting.. går runt och känner mig som en skäggigbiff tventyfour seven numera..
vad är dealen med det?

well, hellayeah, på torsdg ska jag iaf bli herbie fulltankad slicken! dansa på bardisken och dricka shots
(på sin höjd ta en svängom på dansgolvet och dricka flasköl) men anyways!
måste sova. jobba. ah. wraah. orkar inte .. nått.
hej



the doors

bild från the doors samlingsplatta.
det är kärlek det.
touch me babe ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback