Dra inte in MIG i vårt förhållande!

HETS-bloggning!!!
 känner en starkt abstinens att blogga lite fast klockan är snart 1 och jag ska upp 07.
nästintill samma abstinens som jag känner för att gå ut och röka en cigg på framsidan fast mamma & pappa sover 2 meter bort!
ÅH.

jaaamen , jaha  ..  ja !

för tillfället lider jag av en liten 'out of money experience'
gick ju en vända på stan med gammel, kåt-g & iza.
vart lite kina fastfood, en sväng upp på mingel & sen en hel del impulsshopping.
måste verkligen slagit rekord i göra-av-med-det-sista-man-har-av-lönen-på-mindre-än-tjugo-minuter

resutat:

stuffs.


tre tröjor från BLÅ.
ett skärp, ett läppglans & en väska på H&M
örhängen från Glitter

MEN, pysslig (eller kalla det gärna entusiastisk) som jag lätt blir såhär in på småtimmarna började jag klippa och klistra lite .. lätt. ..

så nu, ja.. nu, finns inte så mycket kvar av den röda tröjan längre ... he .. men SNYGG, det blev den!
och örhängerna.. ja. gick lös på pappas verktygslåda och började skruva lite här & var.
så nu blir dom sig aldrig mer lik... men SNYGG, det blev dom!

när jag ändå var så uppe i varv rotade jag ur garderoben och gjorde en hel sanering.
duschade och TÄVTTADE HÅRET. jotackdu!
klippe tånaglarna! japp, & de skall gudarna veta att det händer då inte varje dag!
tog bort gammalt nagerlack och kirrade nytt. fixade frippen med plattång. smörjde in mig ..osv osv.
jag var i sån extas att jag knappt märkte vad jag höll på med föräns moder jord tassade ut lite sömndrucket ur sovrummet och frågade varför jag rensade badrumskåpet NAKEN !?

- mjaa sa jag. 
(hade gärna sagt mjao som
kattkvinnan i 100 höjdare
mamma sa att det nog var bäst att jag gick och lade mig ..
jag höll med.

så nu ligger allt lite huller om buller på golvet i badrummet och jag hamnade här ist.

kollade en liten snabb sväng på top model idag.
very hot white chix. totally!
 MEN, själv föredrar jag att kolla på southpark eller nått annat hemtrevligt som inte ger en mindrevärdeskomplex så fort man sätter på tv:n.

på tal om southpark. kolla in sidan jag fick igår !!! WOOOHA  http://www.allsp.com/
southpark 4-life (SPICE UP YOUR LIFE)

idag har jag och mrs.K badat.
det var tämligen trevligt!
ändå fram tills två RNU, ruskigtnykäraungdomar kom och satte sig brevid oss i bubbelpoolen.
 
okej, puss och kram kan vara jätte gulligt (just nu tycker jag giförsig att allt som inkluderar kroppskontakt mellan två personer och jag inte är en av dom, är osmakligt och taskigt, men ändå)
men tillslut satt dom praktiskt taget på varann i diverse olika ställningar.
så där avrundade jag & K vår bad-dag efter 1½ timmes bubblande ..
hu. kan inte folk ha lite överseende för oss ensama & eländiga människor som bara ska få sitta och känns sig ännu mer ensam & eländig när ni ska hålla på och gulla framför oss. fan.
 
ähmen nu är det jag som får sluta vara bitterfitta delux alltså.
FÖRLÅT.
klart ni ska hångla och torrjucka lite under vattnet.
hey, det är lugnt .......

annars så är jag ett fettttt med lätt glad tjej för om exakt 24 timmar står jag nere på slick och lyssnar på
PROMOE my maaaaaaaan! helt off & timbuktu kommer också. så jävla !!!
kommer bli ett kärt återseende av er män. woh ! pepp pepp pepp pepp ...
saknas bara chords .. men hella yeah, det går bra nuuu!

jag, lotta, julia, carro, rosen, wienberg mfl. ska sitta hos cär-hoe och förfesta så det står härliga till!
ååh. jag längtaaaar!
men först måste jag bara
ätajobbasovadö.
NÄÄÄÄ! FEERSTÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR (farbro barbro)
jag subtraherar dö.
sova,jobba,äta - SLICKEN! woha.

vi ses där kära vänner ! om ni inte kommer och köper en korv på IKEA av mig imårrn före då dvs! 

här kommer ett fint bildbevis på att rosen är en 'jääääääävla fin kille'

roosen!

peacepuss  / moom

Kommentarer
Postat av: Anna

göttast och bästast och finast o se dig idag bästa unge! hjärta hjärta hjärta!
ps. vart tog du vägen?
ps 2. jens aka chords ÄR ju ett stycken medlem i helt off, så du fick ju förhoppningsvis se honom :) :)
ps 3. "jag känner igen dig..du är rätt...hyperaktiv" - mårten.

love sirräään!

2006-10-20 @ 04:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback