hög som ett höghus



jaha. jolåsatte.
har ärligt köpt mat för sammanlagt 250:- idag. det suger. speciellt med tanke på att jag ätit upp allt också.

det vart tidernas kväll med biljard på interpool och flotyrmat på södergrillen.
jag, carro, anton, calle, jonte & eddie.
spelade oss en parti biljard och pimpla lite cola på interpool först då.
allt gick åt hell för mig (otippat) så carro tog över och vann mot jonte. YOU GO GRRRL!
sen flotyr på southern-barbecue (södergrillen)
alla blev mätt och lam. anton tyckte vi kunde åka till skottland på spökjakt.
propsade med att vi skulle köpa lika träningsoveraller och klistermärken att sätta upp lite här och var.
förslaget röstades ner.
slutade med att vi åkte en sväng med eddies bil (som för övrigt var "stulen" imårse, jawesscht, ja, det var iaf vad vi trodde där ett bra tag) och kändes oss ball.
pumpa hög musik och satt för många i baksätet. ruskigt ghetto livin' över det so to speak.

ähe. så nu var man en bastant kvinna med 8kg mat i kistan och trött hjärna efter att jag suttit och knatat ihop min CV som jag just slängde iväg lite snitisigt till noooorway baby.
halleulja, ..

kanske man skulle börja tänkte på refrängen nu med tanke på att man ska upp i ottan och jobba asset av sig imorgon. maha. inte jätte pepp. men de styr vi!

ut och äta med min kära jullis imårrn. mys! hoppas på en cheers eller helt enkelt.
kan bli hur fint som helst.
jobb hela helgen. lördag. discobowling? JODÅ. utgång. ligga? inte? ähmen jaha, va kul. ok. taaack-ar.
pepp, pepp, pepp. mätt. lite trött. faktist ?
ehm. ja!

bjudning. en bild! känn slitet. ooooo

gooodnight daaaaaaaaaaaawgs


nghd

precis såhär trött och scheleeeten är jag just  NU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback