jag ser rött

lätt ångest. (fortfarande)
mätt.
sliten.
fin.

allt spåra totallt inatt.
haha.. herregud! snackar ingen äcklig karatefylla och sånt crap nu.
saker & ting kan spåra på andra sätt också  .... punkt punkt punkt ..

hehe. ähe. antar att jag och malin måste bjussa på det!
har vi nått val? eh, hehe.

wok & biljard i fredas. hard rock alltså!
älska att sara har vart hemma! allt känns så back in the days! 'de är sommar och grabbarna glider, hänga runt i parken  och smutta på en cider '.
exakt så känns det! hehe.

lördag jobb. and theeeeeeeeeen,  PRESENTÖPPNING. hooola.. fick mycket sexy-exy  trosor & BH som matchade varandra samt en röd spexig liten väska från H&M. ooh. feelin' hot hot hot !
täääääck-ar tjejer!
hämtmat från kina. mm, mm , mm! vegitariska vårrullar. det går bra!
ölhävning.
porrfilm (isabell visade en tidiigare okänd sida den kvällen. FAST, vem gjorde inte det om man säger så) ha. jojo.
sen nivå. baah, NIVÅ?
hello. ähe. jag vill inte mer, ..
slick ska det va .. annars får de  ... va  !

min mobil försvann igår!
till saken hör att jag har tappat den fem gånger tidigare denna sommaroch ALLTID fått tillbaka den på ett eller annat sätt.
samma sak när det har gällt min plånbok, nycklar. osv osv.

men igår trodde jag verkligen att min red beauty var lost in space.

mycket övveraskad blev då min mot & far när dom vaknade 08 imårse av ett telefonsamtal från någon karlsslok som säger att han har min mobil och bor på järnvägshotellet.

eh. jahapp..  moder jord fick snällt åka och hämta mobilen och tacka så mycket.
det konstiga är ju bara hur dom kommit in på mobilen igen när man har pin-kod?
och varför dom ens stängde av den?
hehe. jaja. ovesentligt nu .. hon är iaf tillbaka i tryggt förvar (yeah right) och allt känns bra!

jobb idag. DAGENS RIS; linda lindström.
sen, dusch. kebab med sebbe & jonte. eddie med vän kom förbi. film, frostbiten haha .
jomen ja. HA HA HA HAAA...
visst, special effekterna var ball tycker jag. men RESTEN? manuset? SKÅDESPELARNA?
de där skulle tillochmed retard-boy kunnat göra bättre! bottennapp.

jag är lite trött.
har en inre diskussion med min kropp och min snopp (snupp) - a  ..
vi funderar starkt på sänggående.
eller ?

går någon dokumentär på 4:an nu som jag vill se om en stackars människa som har en liten minimänniska innuti sig.
alltså, de låter ju ganska naturligt om man är 25 år och TJEJ.
men nu var väl dealen att det var en kid på 9 och dessutom, KILLE.

de låter som en mycket intressant kombination.
måste kolla !

vi kan ju höras ?
ok. visst.
den är fin!
HEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback