Kanelbullens dag

anton - "men linda lägg ner, han ser ju ut som en kanelbulle!"

hehe. ähe. jag tycker han är snygg! synd bara att du är så jävla WRONG mot mig!? sluta spela svårfångad och kom och ta för dig istället. JAG BJUDER!


kanelbulle

idag är iaf kanelbullens dag.
jag har ätit 7st för att riktigt markera dagens värde. 
fyra stycken hemma och tre med K.

jag borde skaffa digitalkamera! en egen. börjar bli så himla tunt med bilder här ..

har shoppat lite idag. det var skönt!
jag blir lycklig när jag får känna att jag lever. dvs, när jag shoppar.. hehe.

en ny vit luddig sjal med guldtrådar i från H&M.
svarta skinnhandskar från H&M
röd polo i viskos från H&M
örhängen från H&M
döskalle mössa från
Vero Moda

ähmen valå, vad är H&M?

sitter och lyssnar på neil young.
ska jobba imårrn. so gay. men jaa.. de bjuder jag på.
stänga nere i glassen ska jag göra ..
kom gärna och förstör mitt liv klockan exakt 19.57 och kräv att få köpa 9 korvar och 15 glass strutar.

hon

.. bara för du är så snygg gwen! och GRYM! jag vill se ut som duuuu ... lala



FÖRESTEN!? har ni sett BB jessicas nya bröst?
haha.
förlåt. men ärligt, hur mår hon ?

sillisar kan vara hur fräsigt som helst.
men please, inte sådär..

haha, men HELLO, varför blev jag så elak nu då?
förlåt! klart som fan tjejen ska ha ett par sillisar liksom ... eh, he.
synd att de blev så åt helvete fult bara!

jag skulle vilja smygklämma lite på ett par. har dock aldrig  fått tillfälle i akt! synd!

tvivlar dock på om jag skulle skaffa mig ett par själv!?
visst. stora bröst. mjukt skönt. fint. sexigt.
men, ändå .. inte riktigt riktiga?

äähe. jag tror jag nöjer mig med min lilla 70 A kupa.
Dom rymmer en hel hand (nu beror det självklart på hur man definerar ordet hand, men säg att vi gemför med en 5årings ... )  och har varsin fin ring i varje bröstvårta.
det går bra för mig det.
sen vad ni andra har att säga om den saken bryr jag mig inte om.

men vafan.. vi är ju alla människor och ingen är perfekt!
jag har säkert nått någon annan vill ha, och jag vet att exakt alla tjejer där ute (iaf som jag har spanat in)
har något jag vill ha .. !

that's life!

men om jag fick en miljon skulle jag köpa rå-mycket nya kläder/skor/smycken/assesoarer.
SKÄNKA mamma & pappa hundra tusen (skrev med bokstäver för jag glömde hur många nollor som var i hundra tusen!?
VAFAN, nu är det jag som är big brother jessica helt plötsligt, scary!)
Ge johanna hundra tusen.
spara halva miljonen, sen resa och leva det goda livet för resten som blev över!
dream on baby ...

mina blå-linser från lensway svider ögonen ur mig efter en hel dags användning och jag blir tre fjärdedels blind när jag har dom, hehe. 
men ska man vara fin får man lida pin .. bla bla ! yeah, you know it!

yeah


nu ska jag tvätta håret och sen lägga mig och läsa lite bok och känna mig viktigt.

godnatt era bajshögar / linda.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Seriöst, jag mötte henne på arlanda i terminal 3. Tuttarna var ju runda och fina i alla fall. Men annars såg hon lite sliten ut, var ju i och för sig före kl 12:00. Men vafan, hon lär ju ha lite rutin? Hur som helst, BB jessica jag pratar om.

Kommer förbi korven vid 19:58. Over n out!

2006-10-05 @ 14:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback