Linda Lee

tommy & linda lee.

maha!

HÄPÅER!
stärkade prommis med min jullgull. ner och fixa lite på mottagningen.
typ, julia bytte sopor, jag kollade på.

vi gick till konsum . tröst köpte massa chips, dipp & godis. frescht.
förklarades oss för kassörskan att det var för att det var söndagskväll och vi var så jävla ensamma. 
hon skrattade med jag tror hon förstog. hon såg rätt ensam ut hon också.

kom hem.
kände mig rätt svettig och ohärlig.
jonte kom.
kollat lite på ice age och suttit här och snackat skit tills nu.
skönt det också.

tommy lee. inte så trökig han eller.. det vet ni ! hehe.
runk-objekt!
runk? jahapp.

ähe. men alltså. ett låttips.
(känn reklamrösten)
DAGENS LÅTTIPS, PRESENTERAS AV ; LINDA "LÖKEN" LINDSTRÖM

Daniel lioneye - the king of rock'n'roll

jaja, vad är de väl en bal på slottet!?
kanske man ska move that black ass över till sängen nu då eller.
har faktist bjudit på en dusch. det var helt OK. håkan blir nog glad ..

bok. massa vatten.
nu vart det myrkrig och pip på tv:n.
aahg! aj. måste avrunda.

ska skriva om något intressant och vettigt imårrn ist för att sitta & lalla såhär om mitt egna degliv just nu.
förhoppningsvis kommer lite bildbevis från bowling at the discotek också! hola hola.

din morsa kostar hundra spänn.
TAACK-AR!

djur i hatt - get i fez

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback