long time, no seen

men hejsomfan!

alltså, ORKAR INTE MED ATT JAG SKRIVIT JORDENS INLÄGG OCH SÅ LÄGGER SIG DATORN NER OCH DÖÖÖÖR !!!???
vad är dealen med det? va va va?

åh. skitliv.

för er som med spänning följer mitt livs bravader kanske ni har noterat att jag inte bloggat nått på äldre dar. dvs, sedan i torsdags.

har faktist varken haft tid (oooookeeeej kryddan) eller lust (tröttjävel) att skriva nått ... känner mig gammal & grå.

Jag tror jag just nu genomgår någon form av inre livskris.
ähe, nu vart med VD på kockens igen .. salt & peppar.. sådärja ....
ähmen, en formsvaka skulle jag kunna bjuda på ! jotack.

ingeting blir riktgt som jag tänkt mig nowdays...
vet inte om det är jag som har för höga krav och löjligt stora förhoppningar på livet (som att få äta varm mat på tallrik eller få sig ett ligg med nån kille med halvfjong nångång om året!?)
jaja, whatever.. saker & ring börjar iaf INTE röra sig.

med tanke på mitt slit med det förra inlägget, som dog, orkar jag inte redogöra EN GÅNG TILL för er kära läsare vad jag gjort under mina senaste dagar av icke bloggande.

en snabb resumé av mitt mycket glamourösa & innehhållsrika liv skulle kunna se ur såhhär;

jobb. depp. alkoholhävning. gråt. restaurang. depp. familj. tacos. depp. idol. jobb. sandviken. alkohol. depp. jobb. filmkväll. depp. jobb. chill. depp ... 

bla bla bla. 
om någon vill komma till mig ikväll och pimp my night eller varför inte SPICE UP MY LIFE så varsegooooouuuud ! 
jag bjuder! 

ähe. ok. 
jag går och lägger mig med håkan nu. han väntar .. 

i'll be back. hej.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback