MEN!

jävligt 2 uncool 4 school att det vart TRE innlägg med "trötta söndag"

åååh.
trött jag blev nu då.

verkligen.

malin tog på sig rollen som nakna kocken och tillagade pasta med kyckling och grönsaker och GRÄDDE.. och ja.. ååh. flott med gott var de iaf.

dom suppar sig fin nu.
jag drack lite 3,5or för att inte vara party-pooper.
men tillslut skjusade izas guldgosse rå-ben hem mig till mitt.

jag är inte upplagd för mintu & trekanter ikväll! .. he.
men jävla frescht var det att träffa damerna igen iaf, dagens ros !

malin & kg var tämligen uppspelata när jag kom innanför dörren till lägenheten.
dom berättade upphetsat att deras poetiska ådra framnalkats och att dom knåpat ihop en liten text till mig på kylskåpet.
självklart är innebörden rätt intern och det är väl antagligen bara vi som tycker det är skitkul.
men ändå ..mycket IRONISK på vissa ställen. men dom har liksom fått med allt. på, eh, ett eller annat sätt! he.. he ..


vackert
godmorgon / sovit gott !?







.. ska jobba imorgon. måste sova.
vad är sova?

Jag somnade inte föräns kloockan 07.30 IMÅRSE. (söndagsmorgon)
me & bjursa tog 05.20 bussen från felicia och jag hade ju druckit 47 koppar svart kaffe på jobbet så jag var lagom speedad.
so gay med tanke på att jag sovit halva söndagen och är PIGGER THEN PIGG nu alltsååååå.......



hu..
ät skit & dö / allas er linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback