Oasis - Stop crying your heart out

lyssnar på nirvana och sitter här och går igenom massa gamla modemagasin sen någon månad tillbaka.
lite elle, cosmo & framför allt veckorevyn.
det är kul faktist. får massa massa massaaaaaa insperation och vill gärna springa ner på stan nu i mitt flotta tillstånd iförd pyamasbyxor & friterat hår.



vaknade imårse och trodde jag var död.
well, iaf dödssjuk.

min hals var ingen hals.
bara något som finns där för att hålla ihop huvudet med resten av kroppen. Allt var bara ihop snörat där inne och öronen hörde inget. bara smärta och arga pip!  fan. jag är ju tinnitus-tjejen big times efter alla dessa konserter och många trumvirvlar i mina hörlurar.       
näsan var bara nått som satt någonstans mitt på ansiktet och den hade ingen funktions som helst förutom att rinna.
mjääk. råtråkigt.
MEN, faktist, så vet ni som känner mig bra att jag faktist hållt mig fridsk nästintill HELA sommaren + hösten.
och för er som inte känner mig kan jag berätta att det har inte hämt på de senaste två åren, då jag vart KONSTANT sjuk.
har det inte vart halsen, så har det vart näsan, eller öronen eller magkatarr och ständig hosta.
alltid hosta. 
fuck fuck fuck. men nu mår jag bättre, sen en tid tillbaka då alltså. 
FREEESCHT att gå och bli sjuk igen då. suck ! 




      Where do bad folks go when they die?
They don't go to heaven where the angels fly
They go down to the lake of fire and fry

Won't see them again 'till the fourth of July

Nirvana - lake of fire






hjgj


















Christina är hur hott som helst.














Jag har tagit fram min gamla svarta skinnpaj från vinden.
har en beige sen tidigare. men den har liksom vart med om både det ena & det andra så nu känner jag att det är dags för nytt kött.
egentligen vill jag ha en svart med muddar. men eftersom ingen affär i gävla gävle verka ha det så blir det så att man tager vad man haver.
min nuvarande jacka ser ut ungifär såhär , men egentligen skulle jag vilja ha en som ser ur såhär

yeah, you see?

men annars är väl allt som vanligt.
jag tror jag ska vara såhär allmänt skitig hela dagen faktist.
pappa lagar fisk nere i köket.
känn känslan! måndag, flottigt hår, grådaskigt väder, fisk på menyn. uääh ...

life's just great ...

LUGN NU LEO !





bara för att pigga upp stämmningen kommer här en liten bild på allas vår dunder som har vart ute och slirat igen. han har ju en tendens (precis som mamma KG, att däcka i tid & otid) men inte den här gången.
Nu har ist avancerat uppåt och gått in på iza's ciggpaket.
frågan är väl vad som sker här näst? snorta lite kokain på herrtoaletten på gallerian nian kanske inte är helt fel? eller varför inte göra som vissa andra i den här stan, och gå till i14 och plocka lite svamp .. hehe.
hallisar , here I come!

ähe. här är han. mannen, myten, legenden! - DUNDER !

dunder is the shit








































so long / moom.


Kommentarer
Postat av: mädhoe

din blogg äger! när ska du börja skriva krönikor då+?!

2006-10-16 @ 23:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback