övningsköra

jag har aldrig övningskört.
senaste gången jag ens var i närheten av att övningsköra var jag 5år och satt i pappas knä och fick hålla i ratten nerför våran gata.

jotack. det var tider det!
nu har min kära syster införskaffat körbevis(ellervaddetnuheter) och är ute och lirar lite var och varannan dag.
kom att tänka på det nu när jag sitter och lyssnar på slagsmålsklubben - övningsköra.
ha, dåligt taggade killar!
men alltså, vad är dealen med mitt DC nu? vill inte ladda ner några låtar alls?
jag vill ju ha United Dj's Vs Pandora - Trust me så baaad!
teknikens under, LINDA !
åh. ännu en anledning till att jag borde ha en karl vid min sida.. någon som hjälper mig när livet lutar ..
eller när mitt DC++ inte funkar ..

ett tips från coachen (är det jag då alltså?) måste ju vara
 Flogging molly med drunken lullabies / the killburn high road / Screaming at the walling wall  




äähmen annars då?
HALLÅ. jag har vart på jävla hockey idag! läkerol arena var helball!
me, mrs.K, frida & josefin! jävla frescht team måste jag säga.
vi gled runt och köpte korv, chips och annat flotyr.
hade hoppats på få syn på något litet lammkött att  våldföra mig på under bästa sändningstid!
men ack.
däremot träffade jag
PERT ! åh. han är dock inget lammkött.
men mycket pigg & fresch för sin ålder! han var en GG , glad grabb och jag hoppas fortfarande på lite häng snarast!

dagen har var härlig. jag skulle ge den en stark 7:a.
vaknade med guld i mun och sol i sinnet. klockradion stog på 12.54 .. jag vet, jätte AV. 

satt mig på framsidan endast iförd morgonrock i solen och drack lite te och läste morgontidningen. 
temperaturen mätte 34grader i solen (ha då i åtanke att min gata blir som en bunke då alla radhus håller vinden ute OCH att tempen stått i solen sedan den gått upp)
började märka redan efter blad 5 att jag var världens svettigaste tjej innanför morgonocken och världens frostskadade tjej utanför morgonrocken.
så jag bestlutade mig för att gå in och duscha en smula.
resterande dagens händelseförlopp:
prommis med jonte till sea fun. hälsa på adam så hade  'a hard day at work '  vilket innebär ;
ladda ner alla sesonger av one three hill.
kolla på alla sesonger av one three hill.
dricka kaffe med nicke.
dricka kaffe med mig och jonte.
skejta lite utanför butiken.
dricka lite mer kaffe.

AS!

sen vart det hemgång. ett svep genom garderoben. vart grått, svart & rött. älskar rött. åh.
and theeen, hockey, som sagt.
efter det kilade jag upp till carro och hängde lite med henne & rosen.
vi kollade på 100 höjdare och köpe massa mc donalds. woo!

eööö. nu är jag lite sådär halv slappfetta och funderar starkt på att lägga mig om jag ska vara välmående imorgon.
upp och jobba. yeah. kom och köp en korv eller 7 av mig! jag är öppen! hola hola

calle ringde nyss. kuljul ! inte varje dag vi ses & hörs nowdays .. hu.

men alltså, joel ! DU är en riktiga jävla jävel på att göra musik!?
sitter och lyssnar på en låt han gjort nu för 4 gången på rad. jesus is his homeboy ... joel är jesus. jajamen!

men ärligt måste jag ju lägga in lite bilder här, vafan !
ska hitta lite snitsiga klädesplagg .. ! fast, å andra sidan. klockan är 02.06 .. det får vänta till morgondagen.


over and out / pölsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback