PIMP MY DAY

så jävla på. torsdag. så jävla på!

annars är jag väl nöjd efter helgens bravader som bestog av mestadels .....
jobb, jobb & jobb.
men även små inslag av;
öl på interpool på fredagen med jullis & frida. även adam & sebbe hängde lite ett tag.
lördag: förfest at lorry's.
sen discobowla sig lite. majjy, jag, lotta & frida. fulla och glada. jag gjorde tre strikes. det har aldrig hänt i världshistorien tidigare.. måste berott på att jag var full. Då blir jag bäst, på allt!
jojo!
sen nivå. lotta & majja avvek. förståerligt. dom kände sig som mammor på stan. förståerligt igen.
nivå var .. ja, blö?
kom hem, ENSAM, vid 3 snåret. 
någon  ringde för att få prata ur sig om problem med sin respektive. en annan ringde för att prata om sitt problem med sitt ex.
bla bla. och där satt jag och agerade psykolog ute på trappan (i KYLLLAAAAN) i rädsla för att väcka min familj.
gick in. hela huset ekade.
poff. ingen hemma. hade glömt att alla flytt sin kos och att jag hade FF. (känn FF)
så jävla fint och komma hem till ingen. med ingen.

blä.
skitliv.
jag tror jag kommer dö ensam. ' tjejen som aldrig fick en pojkvän '
ska ut och gå med julia.. skönt!


nu ska jag grina lite.
vi hörs!
life is life, nana na na naa ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback