rajj is back in town

skönt!

kan bli lite käk på helt enkelt imårrn ... (OM SARAS EKONOMI TILLÅTER!?)
vafan är delan med det sara ? va va va ?
nu är de du som går på restaurang med oss och har MYSIGT!!!! okej?
men tanke på att jag inte jobbar natt och förlorar 1500:- för DIN skull! HAGGA!

ähe. gåre inte så gåre inte. men de vore ju mysigt ...!!!!!!!!!!!!!!! (HOPPAS DU LÄSER DET HÄR .. ! )
hehe.

slutade 20.30.. åkte till carro på en liten "afterwork" i form av en gammal starkbärs som hon hittat under soffan sen urminnes tider.
fresch, fresch, frescher then fresch ville jag sjunga dårå.
ähmen faktist hade hon den på kylning sen nån dag tillbaka så vi tog fram finglasen och firade med en cigg genom fönstret! halleulja!

dagen var lika som alla andra dagar på ikea family.
jag stängde och patrik kom INTE förbi korven 19.58 .. vafan patte!

fryser som ett djur.  har ätit en påse chips. kollat på scrubs. blivit kär i J.D för 12:e gången den här veckan.. åh.

ähe. jag vet inte.. vad är de här?
känns som jag borde gå och lägga mig .. bröl. vart lite low.
måste kila .. taskigt att låta håkan vänta..! err...

hu, cry me river. 




And I don't give a damn if you don't like me, cause I don't like you cause you not like me

Kommentarer
Postat av: Anonym

Igår stod jag där igen, du vet vart. Sen var det jävlar hem. Jag var portad från korven, var därför!

2006-10-06 @ 10:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback