ROCK THIS PARTY!



woken blir det.
mummaaaa........ susanne svara inte i mobilen. otippat!
vi vill äta nuuuuu!

jag & fridis har promenerat och solat. skööönnnt.

Grattis isabell som fyller 19 idag! WOHO.
imorgon ska damerna på ekerölinjen och supa sig snygga .. jag får infinna mig lite senare med tanke på att jag ska vara workinggirl.
dom kommer vara halft som halft medvetslösa när jag entrar malins lägenhet kan jag tänka mig!
åh va fint det kommer bli ..



Det där var ingenting
Dom sa här ta en till
Dom gav mej nya öl
nya glas
nya shoots
tills jag vingla bort


Jag vakna någonstans
där ingen fanns till hands
där jag inte kände någon
jag kände ingen alls


Jag fick karatefylla ...


ähe. inge mer karetfyllor på ett tag nu!

nu är de dagt att tänka på refrängen!
ska jag tvätta håret eller ska jag inte tvätta håret?
den ständiga frågan.
ähe. allt går så mycket snabbare om jag hoppar det! hehe.
no one gonna sniff my hair anywaaaayyyyzzz!

men HALLÅ, sara har din bög kompis brady här från san fransico !
that very cool.. jag sa till han idag att han verkade vara en "fun spott"
kul prick på svenska för er som INTE FATTAR ENGELSKA!!!!
själv är jag kung på engelska. gör mig alltid förstådd vilken situation jag än hamnar i!

goodmorning sunshine! JOJO! (mysryser) ooh

jomenvisst.


ta mig gärna på allvar.

ähe, hörs då!
bling bling, fisring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback