"söndagsmys"

mm, just nu har vi "söndagsmys" med familjen. det innebär pizza, cola, godis & film.
det har än sålänge yttrat sig på följande sätt:

jag kom hem.
TRÖTT, irriterad och sliten efter mina 2 dygn av konstant arbete.
pappa & johanna var hemma.
dom var TRÖTT, irriterade & slitna efter två dygn av konstant boxning.
mamma kom hem.
hon var PIGG, glad & fresch efter en hel helg ensam hemma utan några som helst krav från omvärlden (dvs, oss andra i familjen)

de hela började bra med att jag fick fel sallad och pappa fel pizza.
pappa blev arg och börjde skälla på pizzan.
då blev jag arg för att pappa blev arg. då blev pappa ännu argare för att jag blev arg och i och med det blev johanna arg för att vi var arga.
mamma var inte arg.

vi åt och lät maten tysta mun. jag kände dock att jag fortfarande var JÄTTEarg och resterande familj och ville gärna säga nått dumt men lät bli.
vi drog på filmen "tusenbröder" som så gärna mamma ville se.
jag vart lite arg för att jag inte sett serien innan men mamma hävdade att man absolut inte behövde ha gjort det.
jag frågade mamma lite snällt i normal samtalston vad som hänt innan, och i och med den LILLA konversationen blev johanna arg för att vi "pratade" under filmen SOM TRTOS ALLT VAR TEXTAD !!!!


åh. ähe. nu orkar inte jag söndagsmysa mer!
jag tackade för maten och gick in på mitt rum för att avreagera mig lite .. hittade inget lämpligt.
men då ringde isabell. WIHO! hon mådde bra och frågade om jag vill följa med på eckerö linjen på lördag och köpa massa sprit och supa sig snygg.
ohlala... de låter ... frestande! ska deala lite och känna efter lite till så får vi se! hoho, kanske. . . .




min helg var den jobbigaste på länge.
men de var det lätt värt. money baby!
har haft riktigt roligt också! jag & jessica har vart dreamteam.
jobbat från 11 på morgonen till 03.00 på nätterna nu fredag, lördag & idag.
baah.

ikea var kaos som vanligt på långlördagar men jag säger de fonka ändå.
hang loose var en nice suprise! 
härligt gäng och alla var jättegulliga mot mig!
där blir de mer jobb.. ! kanske redan nästa helg om jag orkar köra långpanna ingen .. wiho


blaaa blaaa blaa..
jaha, men vad händer då?

ska man bjuda på en dusch? 
ähe. varför då egentligen?
jag är ändå världens kanske ensammaste tjej och de är ändå bara min kuddkille håkan som ska sova brevid mig i vanlig ordning så det spelar faktist ingen större roll.


kommer jag att förbli en ensam tjej hela livet?
tänkt om 20år.
då ligger vi där, jag & håkan. gärna att jag inte bytt påslakan på han heller .. på 20 ÅR! 


ähe. jag har ju kompisar.. och familj. och håkan! såklart.

så HELLLLO, vem behöver egentligen pussar .. och, kramar.. någon att sova brevid och nån som frågar hur man mår och verkligen vill veta ... någon att ringa när man är glad eller ledsen, nån som kan berätta hur mycket den tycker om en och saknar en ... VA, vem behöver sånt då .. ?
eehr.... hehe ..

haha, fyfan.
skit ner er. godnatt som fan  / stenhårdast.
  
uäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback