trötta dag

idag är jag lika fin som igår.
fast finare.
bakis skakis.
men det bjuder jag på!


blev inte tidernas fest igår.
jag, calle, jonte & eddie satt igång redan vid 19.
fast då hade väl dom ung-pungarna redan pimplat lite ett tag kan jag tänka mig!

några till ramla in och det blev lite av varje. ingen spåra och allt var fint.
rosen kom och då vet man ju vad som bjuds! JODÅ. skönt det åh!

egentligen borde jag sitta och skriva CV nu.
ringde till norge idag. mycket stimulernade.
jag uppfattade ca 17% av samtalet men lyckades snappa upp nått om CV och mejl.
eh. kort & liten? vart det så hon sa? eller lång & stor?
ähefan. nu gör jag en vild chansning.. hehe.

- Åh lakritsbåtar, får man ta?
- NEJ FÖR HELVETE!
- Tack


hehe. jahaaaaaooo.......... julia har återvänt från destination Amerika!
DET SA DIN MORSA MEEEED ... LALA.
blir ju så go & glad tjej då jag!
ankomsten skedde 8 igår morse.
12.03 ringde hon mig och fråga om jag vill sola.
julia har ju bara vart i JÄVLA mexiko & florida. så heey, vadå, klart tjejen behöver sola det första hon gör på morgonen!
hehe. as!
hon liknade mer än bajskorv än människa men jag accepterar det med tanke på hennes fina inre.
tänk bajs. mjuk .. och, luktar illa. 
nääää. julia luktar inte illa ! hon luktar duschcreme och mutta. mm !!!!


nu tänkte jag om jag skulle lägga ut lite bilder.
våran digitalkamera är back in buisness!


tänkte lägga ut lite bilder på diverse saker jag tycker är härliga hundar.
som lite käder and other hott stuff.
vet inte vad ska vara bra för.
men vad är meningen med nånting överhuvutaget då kan man ju börja fråga sig ?

.,ö-.,mklä
Gillar min sex pistols tröja.
den har jag klippt och donat lite med
 själv så det blev ett snyggt linne ist.
tänkte toppa med lite converse
för att fullända.






Notera gärna att min tå sticker fram under mitt glasbord.
ps. har ej blivit misshandlad. svart nagerlack. ds.




ska med mamma till tvättstugan och hjälpa till lite.
ska hänga med anton ikväll. kan bli bio! kul isof.
återkommer. over and out / pölsa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback