trötta söndag

I was drowning in a sea of liquor
And i washed up on a beach made of cocaine
The sky was made of LSD
And every tree was made of marijuana


min magen är precis som görgizzz blev ett x antal gånger på hulsfred, dvs, ur funktion.
det är inte sammarbetsvillig alls! kan nog ha något att göra med carros & min lilla matförgiftning i fredas.
vi satt och hetsåt från taco / pizza buffén på american pizza place i vårat slitna rödögda bakis tillstånd.
efter säg gärna två slicar känner vi ett litet lätt obehag men bestämmer oss för att fortsätta pizza tuneringen yttligare. .. men de skulle vi få ångra.
sen vart de race hemtill carro som inte ägde något toapapper.. de var ju också en upplevelse ...

så nu måste jag säga med vemod i rösten att de känns bara halvbra att jag ska på en fin liten supe som vi kan kalla det hemma hos malin.
hon skulle laga något som hon trodde alla gilla. OOH. de låter ju frescher then fresch alltså .. meen .
magen ?
jaja, ska iaf bli doftgran att träffa tjejerna igen. uppdatera sig lite om värdlsiga ting såsom killar, sex, alkohol, skitsnack & smink.

hehe. wiho. saknar er !



häpåer!

mitt liv är bara så jävla deg just nu
plötsligt vart jag hela världens lilla ovän!

funderar starakt på att ta första bäst tåg till en öde ö och sätta mig där och tjura på en sten tills .. ja, tills, ähe. vad vet jag..

3 saker jag skule ta med mig till min öde ö

bikini
väckarklocka
cigg


" MEN VI SKULLE JU LIGGA MED VARANN?" 


måste duscha nu om mitt liv ska kunna fortskrida.

på onsdag åker min jullis gullis bort till nice, frankrike.
adoptera mig ... 

"kan du itne följa med mig till Nice? come ooon, vi kunde röka på mysiga cafe? läsa böcker och bara glassaaa o dricka massvivs med vin! HERREGUUUD! puuuuss"


hon är sån gulletuss julia. TAKE ME HOME! .. eller ja, till nice, då . ...


orkar inte lägga in bilder. allt är deg .. tolka deg preics hur ni vill ...
hej.

Kommentarer
Postat av: Anna

men honey why? är du inget glad i hågen idag? love.

2006-10-22 @ 22:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback