uhn tiss uhn tiss uhn tiss baby

Godkväll!

åååh va glad tjej jag blev nu när jag såg att min kära vän edith skrivt en liten kommentar till mig ! WOHO.
tack kära vän!
ja, tänkt. nu splittras alla känns de som .. herregmingud!
jag, susanne, jonte och rillo drar till oslo. eddie till furnäsdalen, mickis till australien, adam till åre, sara & anna i gbg, sebbe i sthlm, elin i paris, carro till london (?), bla bla blaaa....
har jag blivit vuxen nu?
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ som farbro barbro skulle sagt.
jag kommer nog aldrig bli vuxen.
bara utanpå. inte innuti  .. sådeså.

skulle ha ett litet norge "möte" igår.
det slutade med att jag, jonte, richard, oskar & danne kollade på 100 höjdare och var allmänt fina.
susanne den gamla haggan var för trött för att masa sin härliga bakdel till olsbacka hooden.
men de är föreståerligt. hon jobbar livet ur sig för kung och fosterland numera! härliga hynda!

ähmen ja. jag ringde iaf till noooorway baby och deala lite. .. allt låter lite luddigt med lägenheter och stuff men vi åker dit på känsla och planerar att avresa någång runt den 15 november sisådär! hehe. stabilt!
fresch, fresch, frescher then fresch måste jag bara uttala mig om den saken!

i alla fall  har min dag vart fin! hur var eran?  
Jag vaknade klockan 13.40 för ANDRA dagen irad och kände mig som en kass människa när jag gick upp vid 14.00 tiden och kokade kaffe ..
fan för mig.
sen blev de promenad med fridis ner till solariet för att  fritera sig lite! nice and spicy!
lite dusch, lite mat och lite slack senare hookade jag med adam, anton, carro och helen för lite fika på waynes. myyysigt!
hemma precis i tid för att hinna se mina
despiga husfruar och äta lite flotyr!
min far tycker jag är en flotyrpadda.
det klingar fint i mina öron. flotyyyyr-paaa-da. aah... !
sen, lite otippat, för en timme sen, gick jag och mötte jimmy för en liten nattcigg vid konsum!
satt och kedjerökte och prata lite om allt och inget. två backar läsk, TREVLIGT!

gj
hott stuff

imårrn ska jag ta mig i kragen och gå upp klockan 10.00 och DET ÄR MED BASTA!
för jag och carro ska göra stan osäker och sen ner till adam på sea fun och pimpla lite kaffe och snacka skit ett tag.
sen blir de bio (over the edge) med Mrs.K  .. de gåååår bra!

jajävlar. nu har jag gjort ett fint schema över mitt liv så alla som vill stalka (dvs, noll) kan göra det med glädje!

fan alltså.
finns det inget viktigt att ta upp i den här bloggen än vad jag gör på dagarna?
politik, någon?
nä. ingen handuppräkning..
ähe.. fram med intresselappen... hm, får se ..
om politik är överkryssat, vad ska vi då prata om?
sex, killar & fest känns lite urtjat här i min blogg.

jaha.. meeenee ... vad gjorde du igår då?
aha. ok.
i sommras?  .. mmmhm . förra sommaren? eeh .. jävar.. sommaren före det då?

ohmygort. (malin mamma)
kommer inte på nått bra att skriva för att inte verka alltför iq-befriad ........ hmm

MUSIK!
jamen såjävlaklart! snacka musik!
alltså, musik är ju de bästa som finns!
(förutom; mat, alkohol, onödigtfyllesex, bakismat, vanligtsex, ovanligtsex, flottigmat, cigg osv osv osv *FnIzZzZz* )

ähe. skämt åsido.

' musik är livet, livet är musik '


bäst just nu enligt mig är;

Lady sovereign (TACKSOMFAN anna) stehård brud! lätt bästa grime artisten! lyssna och NJUUT!
Babyshambles - alltid på topp 5.
men VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR måste det vara slutsålt på biljetter till deras konsert 2 timmar före jag har fått reda på det. VA ? åååh. hatar carro & felicia i smyg nu som ska få idka umgänge med pete och inte jag ... skitliv!
Bling Dawg - killen är gryyyyyyyyym. spana in http://www.reggaefrance.com/?newlang=en !! här hittar ni alla gobitar, inklusive han!
Bob Sinclair - men alltså, dyker bara upp plötsligt från ingenstans och gör världens bästa låtar bara!?
snygg OCH fransman , ohhlaa. Fast faktiskt har killen vart känd DJ länge men det är först nu han gått blivit konversiell! hur skönt som helst .. !
Tool - (TACKSOMFAN carro) sjukt hårt och skönt ...
hårt & skönt ... ! ooh, hehe.

frescht

tool

ohyeah, ska sova nu !
JULIA KOM HEM!!!!!!! JAG SAKNAR DIG!


nu blev det kväller.
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback