Varulvar !!!

nu har jag drömt om varulvar igen!
varulvar är i särklass det läbbiaste djur jag vet!!!!

inatt var det min tur!
oftast drömmer jag att mina nära & kära blir varulvar och jagar mig över stock och sten.
eller jenom våran 87kvadratmeter storalilla radhus.
men inatt, då var det jävla min tur.

som tur var minns jag inte så mycket av drömmen. för har jag otur minns jag allt när jag vaknar och då kan jag lätt gå runt och blir lite lätt kallsvettig och paranoid i flera dagar eftåt.

jag låg i syrrans säng - [minneslucka] - hoppar ut genom fönster (nu iförd varulvsdräkten) - bajsar lite på taket (va? varför hoppa ut på taket? är man varulv bryr man väl sig inte om vart man utför sina behov? eller?)  - hoppat tillbaka till syrrans rum. [stor minneslucka]
 ... sen. njäe. sen är de rätt luddigt faktist.
vet att jag tog en svängom i köket men ingen var hemma tror jag.
tur var väl det. mamma skulle bli mycket bestört om hon såg mig i det tillståndet!

ähe. sen vaknade jag .. skönt.

dagen har vart precis så som en lördag ska vara när det regnar.
grå, tråkig & jävlig.

jag ska jobba på hang loose inatt. maha .. men men, det är pengar iaf ! 
Innan det ska jag dock hinna svänga förbi allas vår neger, Helen, och hänga lite.
därefter ska jag vidare till mickis som ska ha HEJDÅ-fest ...... aaaaaaaaaaaaaaaaaah.
hon & carro elving ska åka till australien i 1 ÅR !! dra mig på en vagn !!! 1 år. fattar ni?
det är bra skit.
jag skulle göra så mycket för att få följa med just nu ...
men men. ska iaf dit en snabbis och säga lite hejdå och bli en genomledsen tjej innan jag drar på mig jobbfacet och springer runt och donar till 02.30 .. 

igår var jag & min kära syster på
'djävulen bär prada' på bio.
den var hur softilation in the nation som helst! de är tips från coatchen alltså (MIIIIG dvs, hehe)
tycker dock att boken var bättre. men hey, så är de väl alltid!?

men HALLON & OLLON , i torsdags var ju jag, lotta, julia, carro, anna mlf mlf  ut på PROMOE & HELT OFF på slicken.
woha!
och jag som inte trodde jag skulle få se chords nått mer i hela mitt  liiiiv ungifär.
men HEEELOOOOO, han var ju tydligen med i helt off!?
ähmen valå, man kan ju inte ha koll på allting, hehe. det var min kära vän anna som tipsade mig om det!
OH. love chords. och timbukt såklarre. och PROOOMOE såklarreeeeeeeeeeeeee !
men chords. .. ah .



trötta jävlar
innan slick. ser ruskigt taggade ut vi .. hehe

får återkomma med vidare info en annan dag.
min kära moder jord ska ha någon slags tillställning här ikväll!
massa damer kommer och hon har konkat hem bonogtrummor och the whooole kitt you know.

jotack. det är inte konstigt att man har blivit som man har blivit ..
om mor & far inte går på klä-ut-sig-till-negrer-fest och ringer afrikanska föreningen så är mamma på dildo-party & pappa utklädd till gay-polisen från överkalix ...
vad gör man?

ähe. måste avrunda här!
hoppas ni är lyckliga !


Kommentarer
Postat av: Brorsan

tack för ciggen ;)

2006-10-22 @ 16:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback