vi är barn av vår tid



häpåer.

jaha. imorgon var de dags igen då.
supa sig redlös, klirra lite rutor och knulla någon 90:a ..

livet är bra härligt!

man kanske borde sluta röka.
har hört att crack ska vara jävligt soft .. !
haha, näe usch va hemskt. 

scary när så många kända & okända människor börjat pyssla med sånt där.
när man kommit så långt som till piller & pulver så går de bara utför ..
känns som man sett för mycket i den här skitstaden ..
bajs är knark. eller hur var det .. ?

jag är fett uttråkad och inte så jävla high on life.

dagen har för övrigt varit hel ball.
vaknade klockan 13.57 för att vara exakt.
det här med att gå runt på stan och glassa var ju bara in my ass liksom.
som tur var låg carro & maddo bara hemma och fes at maddo's så jag missade inget extra ordinary iaf.

har hunnit med en jävla massa idag ändå måste jag våga påstå!
bla, jobbat 4 timmar med K.
därav;
gå på biblan. shoppa på stan (bilder kommer så snart jag knyckt tillbaka min kamera som ligger hos the master, ja, malin går under det namnet nu)
snabbfikat sallad med tonfiskröra + vitlökssås & te på waynes. tar alltid det. yummu!
lämnat av K.
hetsat hem till lottis och kollat på datemovie med carro, anna & camilla.
vi satt och snackade bajs och hade the time of our lifes ett tag.
sen vid elva snåret bra det av till luckybar (eeeer!?) för att säga godkväll till adam & co som satt och tröstsöp en smula. 
hehe. jävla fint ställe de där luckybar. ..
hej & hejdå sen åkte jag hem.

baah.

and now what?
har ont i hjärtat.
både pyskiskt & fyskigt faktist.
fast mest fysiskt i ärlighetens namn.
haft det i 1 vecka snart ... VAD ÄR DE FÖR FEL!?
med tanke på mitt förflutna som hypokondiker så tyder väl det här på ännu en av mina inbillningssjukor.
men . fast. .. jag har faktist ont !!!??
hu.  .

i min tidigare karriär som hypokondiker har jag haft följande sjukdom på ett eller annat sätt:

cancer (på gärna alla ställen man kan ha det)
HIV
klamydia
stroke (iaf på godväg)
hjärnblödning
hyperkolesterolemi
hjärtsvikt
boerila
hjärhinneinflammation
tidig alzheimers


in real life har jag lyckats samlat på mig dessa små härligheter under årens lopp:

influensa,
urinverksinfektion
fyllesjuka
körtelfeber
löss (NÄR JAG VAR LITEN)
vattkoppor
halsböld
mul&klövsjukan (JA, detärsant) 
magsjuka
tinnitus
samt fotvårta.



doktor har har skrivit ut en fin lapp där alla mina braiga värden är samlade på papper som bevisar att jag är fullt frisk.
den tyckte han att jag skulle sätta upp en i ram på väggen och sedan kolla på den och läsa upp högt för mig själv när jag börjar känna det minsta uns av oro till sjukdom;
linda, du är frisk. du behöver inte oroa dig.. du är frisk, du behöver inte oroa dig.

blir sån jävla trafik på mig till hälsovårdscentralen annars.
jag är deras bästa stammis!
alla känner igen mig och hälsar snällt när jag glider genom korridorerna.
nästan så jag ska fråga om någotslags klippkort nästa gång så man kan börja samla poäng eller nått för framtida bruk!?


näe, nu ska jag sova.
inte bra att somna vid 04 och gå upp 14.00 på dagarna..
vet inte om de bara är jag, men de känns lite halvrisigt att vakna när de redan börjat skymma igen .. !? hee.

har inte ro i kroppen och snoppen att sitta här och blogga.
har inget mer att blogga om heller för den delen ..
bla bla. jag är tom.
hua. empty ..

vi ses i dimman imårrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback