ångest dag. 2

Har börjat smälta helgens händelser...
funderar starkt på en karriär som nykterist på heltid.. eller well, iaf dra ner på alkoholkonsumtionen en hel del inom den närmaste tiden.
kan nog vara bra! kroppen får tid rehaba lite och psyket slipper med den ständiga dagen efter ångesten.
jovisst, jag ska bli en sund människa som inte är ute och dräller jämt & ständigt!
jajamen. som fan. jaaaaajävlar va taggad jag blev på myskvällar hemma i mina malätna mjukisbyxor med endast katten och cola som närmsta vänner.

ähmen så jävla grå ska jag väl inte behöva vara!?
som nu på fredag har maaajjjjy gumman bjudit in mig på hel-mys-kväll i hennes nya lya med alla balla brudar.
dvs, majja, lotta, & camilla.
GÖR FRÄNA tjejer alltså ... !!!! vi är så lika på alla sätt och vis.. tex, uppskattar alla vi  flottig mat, vin och .... gott sällskap ;) hehe, jojo. så det ska bli jätte cosy och jag ser verkligen fram emot attfå klämma på lite tuttar igen!

hehe

Härliga Hundar, dock ingen idiz med på bilden



Och på lördag ska ju mina Brudarna B åka till izas stuga och supa skallen i småbitar.
dessvärre kan jag ju inte följa med på den lilla trippen med tanke på att jag jobbar helg OCH min nya karriär ......... måste säga att det känns tungt och rent ut sagt förjävligt att behöva missa när KG däckar i fosterställning på nån skohylla i vanlig ordning! det är alltid en favorit! :[

ååh

my hot white chix



 

Jag ska dock hem till jullangullan ist och mysa järnet med bajen, bärs & rakade brudar.
dvs, godis, cola & stubbiga tanter. hehe. dock världens bästa tanter så who gives a fuck :D

bäst.

NÄSTAN alla goa gubbar på ett och samma kollage, like IT !





åååh. mat är livet, livet är mat.
"är magen glad är männskan glad" som gustav svensson skulle sagt..
eller vänta nu? jag menar vänner!!!
vänner is the shit! iaf mina.
ni är BÄST, BÄST, BÄST, BÄST, BÄST, BÄST,BÄST,BÄST,BÄST.
utan er vore jag som en macka utan smör.
dvs, torr och tråkig.
jag skulle smulas sönder till pyttesmå smulor och sopas ner på köksmattan och sen skulle väl nån gammal tax-hagga äta upp mig.


Idag fyllde min vackra syster 16 år.
hon är världens kanske mest taggade människa på att börja övningsköra (vilket jag aldrig gjort) så hon kommer lätt att ta de där jävla kortet före mig.. bröl.
Johanna är en mycket ambitös människa med ett X antal mästar-titlar i boxning i bakfickan, vackert yttre(och innre såklart), pojkvän sedan tre år, drömmar om att bli högbetald civilingingiör och en smart plugghjärna.
Hon har mål i livet hon ... till skillnad från sin lite sinnessvaga storasyster Linda.
Linda uppskattar de lilla i livet så att säga.
såsom ett ligg lite då och då, maxmål framför tv:n, en tisdagsfylla i mjukisbyxor & sova länge på morgonen.

undra om vi har samma föräldar ?


fina
Johanna utlklädd till prinsses på maskerad





jaja. i vilket fall som helst så fyllde hon år idag och eftersom jag som sagt är en smula sinnessvag hade jag glömt att köpa present i tid.
så jag hetsade ner på stadens torg idag innan jag skulle jobba med mrs.K och inhadlade lite goa grejjer.
bla ett på skor till mig själv (oooh) som jag fyndade på åhlens (jajamen) dom liknar dom
här lite grand.
fast mina är snyggare! mer spännen och grejjer. hott! 


Köpte därefter Naomi Campbell's nya parfym Cat delux till syster samt ett skottsrutisgt diadem i svart/vitt. hur schysst som helst!! ska köpa mig ett eget samt ett lika fast i svart/rött
ufg

Vet inte, men känns som att de börjar bli dags att sova.
ska upp och jobba imorgon. 
hoppas patrik kommer och äter för då blir jag glaaaaaaaaaaaad!

ska duscha nu sen lägga mig och läsa ut min nyaste bok Pappersväggar av John Ajvide Lindqvist.
den är bra än så länge.
tyckte dock att "låt den rätte komma in" och "hanteringen av odöda" var bättre ..

kill i maggropen nu stängen vi dagboken / linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback