för de är ingen vanlig dag, för de är lindas födelsedag ...

haaa 
PLANET NER! WOH. MYSIGA MÖSS!

oj 
FIRST NIGHT IN PARADICE ..


"when I say 'ayia' you say 'napa' "  
VILL BARA TILLBAKA !!! var lätt den bästa resan jag gjort ever.. griiimt brouschan !!



yaaahman, över 00.00
jag är officiellt 19 år och bara exakt ett år kvar till att äntligen få inkassera alkohol på laglig väg.



Jack är världens finaste namn. de tyckte jag inte för två veckor sen, men nu vet jag bättre..


hehe. jag vet, fan.
men vad gör man när den man tänker på dygnet runt på bor på andra sidan jordklotet och man vet att man med 99,9% säkerhet aldrig mer kommer träffa personen igen?
VA VA VA?
just forget about it.. jojo, jag jobbar på det ..


saker jag ska göra när jag fyller år.
* gå och rösta
* äta pizza
* äta inte tårta

ähe. jag är low. helt plötsligt.. vad hände? :|



OJ. mitt första sms ramlade in..!!  från en viss P.
jahadu. trevligt!
verkade dock inte som att han visste att jag fyllde år? vet inte hela världen det? 
han ville bara göra mig avis och berätta att han satt på tåget till oslo och drack öl. skithuvve! hehe.

varför har mina nippels börja krångla just NU? på min födelsedag .. (lotta) åååååååh.
stavarna var så mycket lättare att handskas med! dom här ringarna bara trilskas med mig!
dom ömmar helt jävla plötsligt. VAD VILL ALLA MIG, VARFÖR GÅR ALLT EMOT MIG  !!!?? (tänkt spåra ur) haha, ähe.. nu får jag rycka upp mig!
rycka upp mig och supa ner mig. 
NEJ. de ska jag inte. bröl.
men ska man vara fin så får man lida .. pin. eller ja, nivet!
cheer me up.

njäe. ska duscha och lägga mig och läsa.
peace ut.

ps. saknar anna & sara så de gör lite ont i hjärtat. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback