Gabba Gabba Hey

filip & fredrik, DE ÄR KÄRLEK DET.

idag har vart en bra dag.
jag har gått upp i tid (dvs, 11 istället för 13.30)
jag har lunchat på östens pärla med damerna
jag har shoppat mig ett par nya skor (tredje paret denna månad ... eehrr)
jag har städat mitt rum
jag har solat med julia
jag har målat mina nagar svart igen och gjort inpackning i mitt hår
jag har gått på fotboll med K
och jag har druckit te och kollat på hundra höjdare med familjen.
man måste gilla läget, gill-la-la-la-laa-läget.
och om tomas säger att de är så, DÅ ÄR DET SÅ!


ähemenwesst. men HALLÅ, varför är de ingen av er som skriver någon kommentar när ni läser min blogg ?
VA VA VA? ser ju ändå att de är en växande skara människor som läser varje dag.
men ingen som vill vara ball och skriva ett hej och säga vem dom är .. 
jag är NYFIKEN! 


 
haha




hehe.
onsdagsklubb för tre veckor sen. varför spårar det alltid ?


på fredag ska vi käka oss på helt enkelt. gott!
och imårrn ska jag jobba. brrööööl ... borde sova nu. jotack.  .... "now I wanna sniff some glue"


I went down to the beach and saw Kiki
She was, like, all "ehhhh"
And I was, like, "whatever!"

Then this chick comes up to me and she's all, like,
"Hey, aren't you that dude?"
And I'm, like, "yeah, whatever!"

So later I'm at the pool hall
And this girl comes up
And she's, like, "awww"
And I'm, like, "yeah, whatever!"

Cuz this is my
United States of Whatever!
And this is my
United States of Whatever!
And this is my
United States of Whatever!

And then it's three A.M.
And I'm on the corner, wearing my leather
This dude comes up and he's, like, "hey, punk!"
I'm, like, "yeah, whatever!"

Then I'm throwing dice in the alley
Officer Leroy comes up and is, like,
"Hey, I thought I told you..."
And I'm, like, "yeah, whatever!"

And then up comes Zafo
I'm, like, "yo, Zafo. What's up?"
He's, like, "nothin'"
And I'm, like, "that's cool."

Cuz this is my
United States of Whatever!
And this is my
United States of Whatever!

Kommentarer
Postat av: secret

snygg bild ;) TACK FÖR ATT DEN VISAS UPP SÅ JÄVLA PUBLIKT. ses på fredag! :)

2006-09-26 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback