I'M BACK! - 4 månader senare

men hard rock halleulja säger jag bara!
har vart en riktigt slapptask de senaste tiden (4½ månad för att vara exakt) och inte orkat angagerat mig i att skriva ens en liten rad här.
känner att de är nu jag måste börjar skylla på allt annat än mig  själv.
jamen vi vet .. de sista månaderna i skolan är ju så fruktansvärt krävande!?
de tar sin man att vara ständigt påverkad av alkohol i säg gärna, 4 veckors, tid.
ähe. jag vill gärna krydda lite.

men jag säger helt enkelt att jag vart alldels för jävla full hela juni att mitt sinne för svenska vokabulärer inte vart de bästa!

sen vart de juli. då jobbade jag så överjävligt mycket att jag inte ens hade tid att borsta tänderna eller ringa farmor.

efter juli blev det i vanlig ordning augusti .. fortfarande sjukt mycket jobb och så sjävklart AYIA JÄVLA NAPA.
väl hemma från den lilla resan var jag tvungen att rehaba i hemmets lugna vrå för att kunna återgå till det som kallas ett normalt leverne.

sen vart de väl september om jag inte minns fel och de är väl ungifär där vi är nu.

jag är fortfarande linda moomin lindström, har fortfarande en katt som heter popsie och fortfarande en kuddkille som heter håkan.
allt är alltså i sin ornding.

är ruskigt fattig för tillfället.. fick ett plötsligt släng av vuxen och ansvarfull-het här om veckan och gick och införskaffade mig ett sparkonto.
synd bara att jag tydligen inte har någon som helst verklighetsuppfattning när de gäller mina utgifter. 
Nu äger jag EXAKT 1,50:- framtill den 25:e september. starkt jobbat .. linda.

även fast jag är fattigare än ever är jag såååå mycket rikare på upplevleser, äventyr och ligg sen senast.
sommaren har vart helt jävla outstanding !!!!!

finns så mycket att berätta och inte berätta för er att jag blir alldels svettig.
ähe. tar de en annan gång!
måste sova nu.
lyssna på bounty killer ft. beenie man - raggae jungel  .. oh.


 hultsfred vet ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback