Jag är en gravt störd människa

okej, nu lägger jag ner.
inge mer jävla alkohol efter helgens små "incidenter"
verka lite taggad tjej jag!!!  .. JODÅ.
min rygg är blå och mitt huvud är buligt och minnet lämnade jag hemma hoss eddie runt 22.30 skulle jag kunna tänka mig .. eh.


äh. nu ska jag skaffa en kille (eh, okej?) börja lägga mig 21.00 på helger, klippa mig kort och bli lönnfet.
skitliv!!
så om någon känner sig manad att bli min livskamat skriv en rad eller två till:
tröttjävel_87 hehe.. eller varför inte, slampigast.nu ?

åh.
ähmen ärligt så måste jag styra upp mig nu. de här är inge kul längre..

har jobbat hela dagen idag. sofie & mari-is har vart jordens gullisar! skönt.
jobbade även igår. fast de har jag inge minne av med tanke på att jag var dyngen när jag kom dit.
he, äherå. men alla hästar var då inte hemma.

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ. jag är så tröttttttttt... jag vill boooooorrrrrrt!
move bitch. jojo.

anna min älskade anna ringde mig på mobilen nyss. åh va skönt att höra av henne igen!!!!!

nu ska jag lägga mig i ett bad. imorgon fyller min bästaste syster år.
bra att jag inte har köpt present än. ....

åååh................... jag är en dålig, dålig, dålig människa med alldels för långa nagar och en tendens att bli mycket sexuelltaggresiv när jag blir  Herbie full-tankad på barcardi razz.
hej.





Kommentarer
Postat av: Edds

jadu stämmer ganska fint d dära känner jag .. kanske dags för alla i ligan att skffa en egen blogg nu . går ju faktist bara utför för alla ! . men snart blire liv i luckan, vi måste styra en redig avslutningsfest innan alla drar åt olika håll. Ni till norge jag till funäsdalen !

2006-10-03 @ 23:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback