Linda eat world

natt.
de är liksom på natten jag blir som mest kreativ och pysslig.
mest, hmm, skulle väl snarare vilja ändå den meningen till 'den enda gången'  ..
dagarna går endast åt att sova och slacka.
Har just suttit och pillat med att göra om hela upplägget i winamp.
de tog endast 2½ timme och en jääääääävlarns massa tålamod. JOLLÅSATTE (VETTU)
"like, here we go agian" hehe ..
älskar att intärnskäma med mig själv.

en sak som jag ofta råkar ut för är att ingen verka förstå sig på min humor.
jag går igång med nått jag tycker är RÅ-kul. ALL EYES on me liksom och efter ett tag så är de ingen förstår att det överhuvudtaget att det var ett skämt jag sitter och drar här.  
alla börjar skruva sig och känner sig lite olustiga.
jag får dra till med ett högt hetsskratt för att alla ska fatta att de faktist var ett roligt skämt.
ingen skrattar och en lite lätt pinsam tystad lägger sig.

jojo, men de bjuder jag på. i vanlig ordning ..

lyssnar på moneybrother just nu. oh hallon vilken snygg karlsslok!
en sån skulle man ha under sängen och dra fram vid passande tillfällen.
ähevafan, under sängen är väl synd att gömma undan han vid närmare eftertanke.
han är så ju jävla snygg och helt sjukt bra på att sjunga så han skulle jag ju kunna ta med till jobbet och till och med gå ut och svänga mina lurviga med!

frågan är bara vad han skulle säga om saken?
en (snart) 19årig grupie med flottigt hår, blekfet kropp, risig morgonanderdräkt och dålig ekonomi är kanske inte jordens kap .. fast om jag bjuder på kulinariska läckerheter i form av dansk fatöl, micropop och lägger på charmen lite så kanske jag har en chans ändå .. vem vet.




Jonte och jag gick ut på liten prommis i eftermiddag och tog en cigg och snacka lite skit.
bla, om NORGE.
jag hoppas på att vi kommer iväg i mitten av november och banne mig om jag inte får nått jobb inom en månad.
för jag är då inte den som är den som har råd att slänga ut "lite" cash för TVÅ månadshyror utan jobb.
gaah. nervous guy! men de där ska vi kirra .. eee

ska ju säga upp hela mitt liv och mina två jobb här hemma så de känns ju som att de vore ett litet nederlag om vi måste åka hem igen efter en månad eller två ..
men nu ska jag inte negga! nejdå, de kommer gå jätte bra. dom verkar ju vara ruskigt kåta i svenskarbetskraft. och jag skulle kunna tänka mig att bjuda till på lite te och makaroner i min lya om de ska vara på det viset. .. hehe.

på tal om makaroner så bjöd jag lite otippat över två fransmän på makaroner & sprit till crilles lägenhet i uppsala nu i lördagsnatt.
Jag, carro, julia & allas vår neger helen, har tillbringat torsdag-söndag där och bara haft the time of our life i gottsunda liksom.


När vi kom till lägenheten höll julia uppe skenet ett tag men tillslut somnade hon fint intill resten av vänner som låg avdäckade i linneas rum.
den snygge av de två fransmännen fattade inte engelska .. eller well, inte min engelska iaf.
hm, mycket märkligt med tanke på att alla jag känner väl kan intyga med gott samvete att jag mycket begåvad av det engelska språket. "fuck" "alright" "fuck-ing" "hello" "beer" "cigarettes" "godmorgning"
"what was your name agian" osv osv är bara förnamnet på allt jag kan efter alla år i .. skolan. eh

när jag fick klart för mig att den snygge fransosen inte fattade ett ord av vad jag sa började jag plocka fram lite gamla snitsiga fraser jag lärt mig under de 2 månader jag utövade franska i årskurs sex.
Jag mindes i mitt lite halv dimmiga tillstånd melodin och lite liten smula text till 'broder jacob' som jag sjöng för full hals på min inte alltför pålästa franska.
de verkade inte riktigt imponera så jag gick in stenhårt och rabblade lite alfabet & färger.
men inget verkade bita på den svårflörtade snyggningen. 
så vi övergick till att äta mer makaroner, prata sveneglska & dricka malibu varvat med mjölk ur paket till klockan vart alldels för mycket. 

jag var lite ledsen efter mitt misslyckade försök att charma christophe (som han tydligen hette) så när malibun slagit till och lagt sig som mjuk bomhull i huvet  kom jag ju på att faktist kunde texten till moulin rouge som går på franska och är väldigt sexuella isabella.

Voulez vous coucher avec moi ce soir
Voulez vous coucher avec moi


man skulle kunna säga att jag bokstavligen bad han att sätta på mig hårt bakifrån men dom verkade inte ritktigt fatta vinken och fnissade bara istället.
så sen fick fabio & christophe gå hem och jag fick lägga mig ensam i cristians säng och kolla på
snygg, sexig, singel med cameron diaz

nu är jag ärligt lite trött och ska upp i TID imårrn så jag inte sover bort hela dagen, igen.
family guy snart!

well, hella yeah. jag återkommer! hoppas alla sover. de känns som att de är i rättan tid!


Jamen godnatt & bling bling, fisring (som staffan skulle sagt)



mys på baksidangrabbs

två nice price bilder från förra lördagens lilla tillställning at my place för att våran älskade  SARA kom hem från staterna!
tråkigt nog kunde hon bara stanna här hos oss i ETT dygn. för sen skulle hon flytta vidare på söndagen.
till göteborg och till ANNA. nästan. eller ja, nu bor liksom båda där! woho.
mycket hänga där nästa månad dvs!
jag längtar. dit. och efter .. er !


Stand up beside the fireplace
Take that look from off your face
You ain't ever gonna burn my heart out
Oasis - Don't look back in anger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback