Linda, Linda, du bara ler ..

Sitter här och äter lite mr. party och mår bara sådär rikigt risigt som man bara kan göra en söndagsnatt när man är ensam, gått upp 15kg på tre timmar & har prestationsångest.




Korn kom aldrig till hultsfred.
jag grät inombords i 3minuter sen drack jag 12 öl på rak arm och däckade längstframför pampas scenen uner VM- matchen och vaknade inte ens när sverige gjorde sista målet och vann. 
så ledsen blev jag ...

Gänget :
- "linda, vänta här och passa våra platser, vi ska bara iväg och köpa lite mat"  
jag vinkade lite med ena fingret vilket betydde både JA och ibland även, NEJ. 
man fick gissa sig till vad jag menade.
när jag "passat" platserna ett tag började jag sakta vakna upp ur mitt lilla koma och som tur var kom A.G tillbaka och räddade mig.
han värmde mig under tiden jag i framstupasidoläge spydde upp mina 12 öl medan resten av sverige hoppade och skrek i extas runt om mig ...
de var en fin kväll.

hehe. äherå, de var fan en fin kväll.
var RÅGLAD först. sen dog jag i sisådär 2 timmar (eller så länge en VM-match håller på?)
efter den lilla incidenten vart jag pigger then pigg och borstade sig lite täder, kollade sig lite band och drack sig lite mer öl och härjade hela natten lååång. 


mm. cosy helg iaf. 
var mysiga möss hos jullan igår! 
mr. party var med även där. åt dock inte upp hela, därav de här lilla kvällshetsätningen nu. 

imorgon ska jag luncha med iza, malin & kg. de ska bli BÄST! saknar dom! fina
sen sola och därefter träffa K för lite fotboll. 
GIF vs. ...?  nått ? eh, hehe. äh , just work man!








jag och K.G i bästa skick








imorgon får jag lön.
trevlig lönespecc i fredags ..  taaa-ckar! ;)

skulle gått och tagit en fika med anton och adam idag after work men eftersom adam är sån röv spelade han tennis istället och allt liksom kom av sig...
så då tog jag vägen förbi min kära vän caroline.
hon satt och hade lite allmänna skavsår här och var och kände sig eländig.
för att lätta upp stämningen tog vi en promenad på ca fem steg ner till konsum söder och skulle handla upp mina sista slitna 28,50:- på något roligt.
 
För  2 microsekunder i mitt liv trodde jag att jag var en sund människa så jag köpte keso med ananas-smak.
Vilket giförsig är gott, MEN, kanske inte det jag brukar lägga mina sista pengar på en söndagskväll..

i varje fall fick carro syn på det lilla missödet och kollade på mig med "nu-ska-jag-lära-dig-nått-om-livet-linda-minen" och citerade lite argt :
- "Om jag hade trettio spänn skulle jag köpt chips och ölkorv! Det är som kött och potatis Linda, fast godare"
hehe. de märks att carro bor ensam i en etta på typ 3kvadrat och inte är van vid hemlagad mat ..


sen gick vi ner och våldsgästade maddo lite grann.
alicia älsklingen fyllde ju 1 ÅR igår ! åh. hon har lärt sig att ta sina första steg alldels nyss ..
så nu ränner hon runt där hemma som aldrig förr. aah. världens goaste unge!
jag ska köpa nått fint till henne imårrn... sötnosen.


ähe. måstesova. ärtörstig .. ah. vatten. is. isvatten..  måstestäda.. . va ? städavadärdet? uäh. hej! 


  

Stopp i lagens namn, de e polisen, Sug min kuk len , Du ser ut som en gris len
Ba-da  Be-deng
Kom nu!
Be-be-be-be-be-be-be-be-beng beng beng
Låt mej mecka min sista släng


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback